Strategisk innholdsmarkedsføring

3. MARS, 2022

KL. 09:00 - 09:45

I denne webinarserien tar ANFO i samarbeid med Hyper et dypdykk i spennende buzzord.
Innholdsmarkedsføring er kanskje den viktigste merkevarejobben i 2022.
Men hvordan sørger du for å bruke tiden og ressursene dine på de oppgavene som gir mest vekst for virksomheten og merkevaren din?

  • Hvilke planer og verktøy kan hjelpe deg med å nå målene?
  • Hvordan skal du bevise at nettopp det du jobber med fortjener mer oppmerksomhet og mer av markedsbudsjettet i din organisasjon?

Håvard Kvernaas Bakken, fagdirektør i ANFO, Silje Thoresen, strategidirektør i Hyper og Lillian Wallin, Head of Content i Elkjøp Nordic, tar praten om hvordan du kan lykkes med innholdsmarkedsføring som en strategisk disiplin.

Samarbeidspartnere

Om foredragene

Program

Nytt fra ANFO

Dette mener AI om forskriften!

Vi lastet opp departementets pressemelding om vedtakelsen forskrift om forbud om markedsføring av visse næringsmidler særlig rettet mot barn. I tillegg har vi lastet opp

Les mer »
jan-christian-vestre-2024-selvmål-anfo

Selvmål fra Vestre!

Det vises til artikkel i Kampanje datert 2. mai der Jan Christian Vestre (AP) påstår at den vedtatte forskriften ikke vil ramme reklame mot voksne,

Les mer »