Hvis mottaker ikke husker avsender er reklamen bortkastet sies det, men hvor stor logo og hvor mye avsenderidentitet kan man presse inn i kommunikasjonen uten at det oppfattes som irriterende og irrelevant?
De lærde strides, så vi tar opp teamet på nytt og har invitert en kreatør, en SoMe-spesialist og en merkevarerådgiver til en sofaprat. Blir det bare døll reklame av distinktiv brand assets-tankegangen? Kjør debatt!
Webinaret er fullt av ord og uttrykk som brukes flittig i vår bransje. Er du ikke så godt kjent med Byron Sharps og Jenni Romaniuks teorier og bruken av «distinctive brand assets» og «category entry points» eller hvis du bare er ivrig, så anbefaler vi disse to bøkene:
How brands grow, part 2 av Byron Sharp og Jenni Romaniuk
Building distinctive brand assets av Jenni Romaniuk
Med oss i sofan har vi:
Høyskolelektor og merkevarerådgiver Dag Inge Fjeld fra Høyskolen Christiania
Sandra A. Follesø, performance-rådgiver i Hyper
Kreatør og AD i Hyper, Dennis Tönnkvist
og ANFOs egen fagdirektør, Håvard Kvernaas Bakken
Med oss i sofan har vi:
Lektor og merkevarerådgiver Dag Inge Fjeld fra Høyskolen Christiania
Sandra A. Follesø, performance-rådgiver i Hyper
Kreatør og AD i Hyper, Dennis Tönnkvist
og ANFOs egen fagdirektør, Håvard Kvernaas Bakken
Torsdag 5. desember var det høytidsstemning på Oslo Plaza.
Våre ungdommer fortjener å bli behandlet som nesten-voksne og ikke som småbarn.
Hør mer om mål og ambisjoner til nylanserte Spenn. Sikre deg en billett i dag!
I reklame- og kommunikasjonsbransjen ser vi stadig at AI-teknologi blir syndebukken når noe ikke går som planlagt. Dårlige bilder? AI sin feil. Lite engasjerende innhold?
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.