Hvordan kan du som annonsør bruke podkast for å bli mer synlig, hvorfor er vi så glade i podkast og hvilke nye trender ser vi i nabolandet Sverige?
Arnt Maasø, førsteamanuensis ved Institutt for medier og kommunikasjon ved Universitetet i Oslo kommer for å gi oss vitenskapelig innsikt og fortelle om podkaststemmen i pandemiens tid.
Mattias Björkman, Head of Podcast Business, Bauer Media Audio Sverige skal gi oss kunnskap om den svenske podkastlytteren og markedet i Sverige.
Jon Marius Roald, Podkastansvarlig i TRY Råd skal bidra ved å gi oss et blikk fra byråsiden med sin spisskompetanse på lydinnhold.
Øystein Weibell, podkastsjef Bauer Media Norge forteller om Podplay sin satsning fremover og hvordan du kan bruke podkast for å skille deg ut i mediemiksen.
Arnt Maasø, førsteamanuensis ved Institutt for medier og kommunikasjon ved Universitetet i Oslo kommer for å gi oss vitenskapelig innsikt og fortelle om podkaststemmen i pandemiens tid.
Mattias Björkman, Head of Podcast Business, Bauer Media Audio Sverige skal gi oss kunnskap om den svenske podkastlytteren og markedet i Sverige.
Jon Marius Roald, Podkastansvarlig i TRY Råd skal bidra ved å gi oss et blikk fra byråsiden med sin spisskompetanse på lydinnhold.
Øystein Weibell, podkastsjef Bauer Media Norge forteller om Podplay sin satsning fremover og hvordan du kan bruke podkast for å skille deg ut i mediemiksen.
Men mest om resesjonsspøkelset, gaming, cookie-døden, creative effectiveness, bærekraft og purpose, web 3.0 og metaverse. ANFO har vært på Cannes Lions 2022.
Merkeplikten for retusjert reklame trer i kraft 1. juli.
Ellen Jorunn Bergem i Obos har satt employer branding på agendaen og fått med seg hele virksomheten i arbeidet – hun er Årets Fagperson.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen
Kongens gate 21, 0153 Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.