Frokostseminar
11. desember, 2025
Hvordan kan du som annonsør bruke podkast for å bli mer synlig, hvorfor er vi så glade i podkast og hvilke nye trender ser vi i nabolandet Sverige?
Arnt Maasø, førsteamanuensis ved Institutt for medier og kommunikasjon ved Universitetet i Oslo kommer for å gi oss vitenskapelig innsikt og fortelle om podkaststemmen i pandemiens tid.
Mattias Björkman, Head of Podcast Business, Bauer Media Audio Sverige skal gi oss kunnskap om den svenske podkastlytteren og markedet i Sverige.
Jon Marius Roald, Podkastansvarlig i TRY Råd skal bidra ved å gi oss et blikk fra byråsiden med sin spisskompetanse på lydinnhold.
Øystein Weibell, podkastsjef Bauer Media Norge forteller om Podplay sin satsning fremover og hvordan du kan bruke podkast for å skille deg ut i mediemiksen.
Arnt Maasø, førsteamanuensis ved Institutt for medier og kommunikasjon ved Universitetet i Oslo kommer for å gi oss vitenskapelig innsikt og fortelle om podkaststemmen i pandemiens tid.
Mattias Björkman, Head of Podcast Business, Bauer Media Audio Sverige skal gi oss kunnskap om den svenske podkastlytteren og markedet i Sverige.
Jon Marius Roald, Podkastansvarlig i TRY Råd skal bidra ved å gi oss et blikk fra byråsiden med sin spisskompetanse på lydinnhold.
Øystein Weibell, podkastsjef Bauer Media Norge forteller om Podplay sin satsning fremover og hvordan du kan bruke podkast for å skille deg ut i mediemiksen.
«Vi skal løfte kompetansen inn i styrerom og ledergrupper og styrke fagkraften i hele verdikjeden.»
Trygg Trafikk, Volvo og Trigger deler historien om kampanjen for første gang.