Grafisk design er et av markedssjefens viktigste verktøy i arbeidet med å fornye og forsterke engasjement, hos nye og gamle kunder.
Hvordan fremstå relevant i din bransje, samtidig som du evner å skiller deg ut? Hva kan etablerte merkevarer lære av måten start-ups tenker design? Hvor er designfaget på vei? Og ikke minst – hvordan bruke kunstig intelligens i den daglige forvaltningen av din visuelle merkevare?
Dette og mer vare tema når Christoffer Nøkleby og Simon Steen fra design- og merkevarebyrået Bleed gjestet ANFO Smart Start.
Den Store Annonsørdagen 2025.
Vi vet at høsten er en travel tid for mange og at gode case fortjener å bli skrevet ferdig uten hjertet i halsen. I tillegg
MBL og ANFO har besluttet å legge ned selvreguleringsordningen Fim. Fim (Fagutvalget for influencermarkedsføring) har de senere år mottatt få eller ingen klager som er
Den Store Annonsørrapporten, lanseres i år på DSAD den 16. oktober.