De får voldsomt med engasjement fra sine følgere. Hva er strategien bak? Lønner det seg, og hvordan jobber kundeservicen til Altibox?
I samarbeid med SAS Institute vil vi i ANFO løfte frem noen suksesshistorier. Først ut er Altibox og deres arbeid med kundeservice på sosiale medier. De klarer å skape en facebook-post om driftsstans om til fredagsunderholdning, og får voldsomt med engasjement fra sine følgere. Hva er strategien bak? Lønner det seg, og hvordan jobber kundeservicen til Altibox?
Foredragsholdere:
Kjell Arild Nielsen – Senior Digital Manager, Altibox
Michael Sivertsen – Senior Kundeveileder, Lyse Dialog AS
Det var egentlig veldig, veldig enkelt å kåre årets vinner.
ANFO er opptatt av unge markedsføringstalenter. Cannes Lions sin ungdomssatsning, drives naturlig nok, og ikke veldig overraskende, under navnet Cannes Young Lions. ANFO sponser Young
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.