Når kundeservice går viralt!

De får voldsomt med engasjement fra sine følgere. Hva er strategien bak? Lønner det seg, og hvordan jobber kundeservicen til Altibox?

I samarbeid med SAS Institute vil vi i ANFO løfte frem noen suksesshistorier. Først ut er Altibox og deres arbeid med kundeservice på sosiale medier. De klarer å skape en facebook-post om driftsstans om til fredagsunderholdning, og får voldsomt med engasjement fra sine følgere. Hva er strategien bak? Lønner det seg, og hvordan jobber kundeservicen til Altibox?

Foredragsholdere:
Kjell Arild Nielsen – Senior Digital Manager, Altibox
Michael Sivertsen – Senior Kundeveileder, Lyse Dialog AS

Samarbeidspartnere

Andre events fra ANFO

Nytt fra ANFO

Jan Morten, Håvard og Sebastian, ANFO

The Sound of Silence  

For en kort tid tilbake skrev Håvard en kommentar hvor han stilte spørsmål ved en rekke rapporter fra Dentsu hvor innsikt, analyse og “metastudier” brukes som argumentasjon i det

Les mer »

God sommer fra ANFO

Det er sommer og vi i ANFO vil benytte anledningen til å ønske alle våre medlemmer og gode venner i bransjen en strålende sommer. Eller

Les mer »