De får voldsomt med engasjement fra sine følgere. Hva er strategien bak? Lønner det seg, og hvordan jobber kundeservicen til Altibox?
I samarbeid med SAS Institute vil vi i ANFO løfte frem noen suksesshistorier. Først ut er Altibox og deres arbeid med kundeservice på sosiale medier. De klarer å skape en facebook-post om driftsstans om til fredagsunderholdning, og får voldsomt med engasjement fra sine følgere. Hva er strategien bak? Lønner det seg, og hvordan jobber kundeservicen til Altibox?
Foredragsholdere:
Kjell Arild Nielsen – Senior Digital Manager, Altibox
Michael Sivertsen – Senior Kundeveileder, Lyse Dialog AS
Torsdag 5. desember var det høytidsstemning på Oslo Plaza.
Våre ungdommer fortjener å bli behandlet som nesten-voksne og ikke som småbarn.
Hør mer om mål og ambisjoner til nylanserte Spenn. Sikre deg en billett i dag!
I reklame- og kommunikasjonsbransjen ser vi stadig at AI-teknologi blir syndebukken når noe ikke går som planlagt. Dårlige bilder? AI sin feil. Lite engasjerende innhold?
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.