Den store AI-dagen, gir en unik mulighet til å utforske mulighetene med kunstig intelligens. Bransjeledere, eksperter og innovatører deler sine erfaringer og kunnskap om AI. Du vil få en dyp forståelse for hvordan AI kan transformere din virksomhet og gi deg en konkurransefordel.
EVENTSPONSOR:
• ChatGPT and not only: How to use the power of GPT-X models at scale
Maxim Salnikov – Senior Azure GTM Manager i Microsoft
• Generativ kunstig intelligens og fremtidens brukeropplevelser
Pål Machulla – Executive Experience Director i Merkle Norge
• Aftenpostens klonede stemme – et alternativ til mobilskjermen?
Lena Beate Hamborg Pedersen – produktsjef i Schibsted Products & Technology
• In the style of DNB
Heidi Andersen – fagansvarlig Brand Centre / DNB CXM
• Hvordan vil AI endre corporate learning
Lars-Petter W. Kjos – CPO i We Are Learning AS
• Leveraging hybrid-AI for sustainable solutions in industry
Benjamin Kwanen Tapley – Mathematics and Cybernetics Department SINTEF Digital
• Generative AI: The New Secret Weapon for Marketers
Sina Nek Akhtar – Tech Lead – Data Analytics and ML i Google
• Kunstig intelligens (AI): En innføring i juridiske problemstillinger
Martin Berggreen Rove – advokat i Orkla ASA
• Kunstig intelligens – legenes nye superkrefter!
Ishita Barua – Lead AI in Health Care, Deloitte | PhD in Clinical Validation of AI
• The New era of getting shit done
Malin Gullstein Maarud – COO i Journey Group Norway
Vi snakker riktignok ungdomslandslaget, men en plass skal man jo starte. Vi går mot lysere tider og da nærmer vi oss også Cannes Lions. Den
Kundeservice Awards er en årlig konkurranse som skal hedre alle som jobber i et kunde- eller callcenter. Konkurransen er aktuell enten man jobber med inngående
Hvilket ANFO Effekt case er best gjennom tidene? Vi har spurt årets jurymedlemmer.
ANFO ANNONSØRFORENINGEN
Besøksadresse:
Telegrafen, Kongens gate 21, Oslo
Postadresse:
Postboks 557 Sentrum, 0105 Oslo
Org nr 971 435 798
Telefon: +47 99 33 20 00
E-post: anfo@anfo.no
ANFO er en interesseorganisasjon for norske annonsører og markedsførere. Vi liker å si at vi er markedsførerens beste venn og hjelper med stort og smått en markedsfører er opptatt av. Vårt mål er til enhver tid å bidra til å skape de beste rammevilkår for organisasjoner og bedrifter som ønsker å markedsføre produkter, tjenester og synspunkter. Vi arbeider systematisk og målrettet for å påvirke reklame- og mediemarkedet og myndighetene på vegne av våre medlemmer, som er store og små bedrifter i de fleste bransjer.