Alt om MarTech Awards

Kommuniserer du digitalt med kundene dine? Mest sannsynlig. Gir kommunikasjonen gode resultater? Da har du en case til ANFO MarTech Awards.

Effektiv og vellykket bruk av markedsteknologi er nøkkelen til suksess for de fleste bedrifter. Derfor arrangerer vi ANFO MarTech Awards for andre året på rad. Vi skal hedre alle bedrifter og selskaper som gjør en eksepsjonelt god jobb med den digitale kommunikasjonen sin. Sammen skal vi bidra til å heve standarden i bransjen og vise frem beste MarTech-praksis.

Hva er ANFO MarTech Awards?

Markedsføring og teknologi går i stor grad hånd i hånd. Effektiv markedsføring handler mye om bruk av riktig teknologi på riktig måte. Vi vil kåre de beste arbeidene og markedsaktivitetene som kombinerer teknologi og kreativitet på en sømløs måte, og derfor arrangerer vi ANFO MarTech Awards.

I ANFO MarTech Awards konkurreres det om metallene gull, sølv og bronse, og konkurransen legger lik vekt på strategi, teknologi, kreativitet og resultat. 

Bli inspirert av fjorårets vinnere – her kan du se hvem som vant og lese jurybegrunnelsene fra ANFO MarTech Awards 2022 🥇🥈🥉

Hvem kan melde seg på?

Alle aktører i bransjen kan sende inn case til ANFO MarTech Awards. Det spiller ingen rolle om du kommer fra et stort eller lite byrå, er annonsør, teknologileverandør eller konsulent. Et godt case er et godt case uansett hvor det kommer fra. Vi mener at det er avgjørende å engasjere hele bransjen i en konkurranse. Det er ti forskjellige kategorier å konkurrere i som favner bredt slik at det er plass til alle.

Kategorier i ANFO MarTech Awards 2023
  • B2C – store bedrifter over 100 ansatte
  • B2C – små og mellomstore bedrifter under 100 ansatte
  • AI-generert innehold
  • B2B
  • Kundeklubb
  • Non-profit
  • Søk
  • Databasert innsikt
  • Årets innovasjon
  • Årets tech geek-pris
Regler for innsending av case

ANFO MarTech Awards 2023 er åpen for arbeider som er gjennomført eller påbegynt i tidsrommet fra 01.11.2022 til og med innsendingsfristen.

I ANFO awardsplatform skal du levere:

  • Sammendrag av case (maks 300 ord)
  • Strategi (maks 1000 ord)
  • Teknologi (maks 1000 ord)
  • Kreativ løsning (maks 1000 ord)
  • Resultat (maks 1000 ord)
  • Ett representativt bilde for caset i breddeformat
  • Laste opp eventuelle øvrige visuelle filer som hører til ditt case. I dette steget kan man laste opp bilder, film, lydfil eller annet materiell fra caset. Det er ikke satt en begrensning på antall visueller, men max størrelse er 1000MB per fil. Formater dere kan sende inn i er jpg, jpeg, png, gif, tif, tiff, wmv, mpg, mpeg, mpeg4, mov, mp4.

Alle case sendes inn gjennom ANFO awardsplatform. All tekst skrives direkte inn i tekstbokser i plattformen. Det skal ikke sendes inn Powerpoint/Keynote separat eller som vedlegg i ANFO awardsplatform. Grunnen til at vi ikke ønsker Powerpoint/Keynote er for å sikre at alle casene ser like ut for juryen. Dette sikrer at det ikke er det byrået/ den annonsøren med best gjennomarbeidet Powerpoint/Keynote som får all oppmerksomhet.

Konkurranseavgift

Pris for innsending av case (ekskl. mva.):

ANFO-medlem: kr 4.995,-
Ikke-medlemmer: kr 5.995,-
Ved innsendelse av samme case i flere kategorier gis det 50% rabatt på de øvrige kategoriene.

Prisutdeling og premiering av vinnerne – TBA


Har du spørsmål om ANFO MarTech Awards? Ta kontakt med Fredrik / fredrik@anfo.no eller Julie / julie@anfo.no – de er konkurranseansvarlige og svarer på alle spørsmål 🚀

Del denne siden:

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker

Del denne siden: