Kommuniserer du digitalt med kundene dine? Mest sannsynlig. Gir kommunikasjonen gode resultater? Da har du et case til ANFO MarTech Awards.
Effektiv og vellykket bruk av markedsteknologi er nøkkelen til suksess for de fleste bedrifter. Derfor arrangerer vi ANFO MarTech Awards for tredje året på rad. Vi skal hedre alle bedrifter og selskaper som gjør en eksepsjonelt god jobb med den digitale kommunikasjonen sin. Sammen skal vi bidra til å heve standarden i bransjen og vise frem beste MarTech-praksis.
Ny frist for innsending av case: 17. oktober kl. 23.59.
Hva er ANFO MarTech Awards?
Markedsføring og teknologi går hånd i hånd. Effektiv markedsføring handler mye om bruk av riktig teknologi på riktig måte. Vi vil kåre de beste arbeidene og markedsaktivitetene som kombinerer teknologi og kreativitet på en sømløs måte.
I ANFO MarTech Awards konkurreres det om metallene gull, sølv og bronse. Konkurransen legger lik vekt på strategi, teknologi, kreativitet og resultat. I tillegg deler vi ut en hederspris til en fagperson eller et selskap som har gjort seg bemerket innenfor teknologifeltet det siste året.
Bli inspirert av tidligere vinnere – her kan du se hvem som vant og lese jurybegrunnelsene fra ANFO MarTech Awards 2023 🥇🥈🥉
Hvem kan melde seg på?
Alle aktører i bransjen kan sende inn case til ANFO MarTech Awards. Det spiller ingen rolle om du kommer fra et stort eller lite byrå, er annonsør, teknologileverandør eller konsulent. Et godt case er et godt case uansett hvor det kommer fra. Vi mener at det er avgjørende å engasjere hele bransjen i en konkurranse. Det er åtte forskjellige kategorier å konkurrere i som favner bredt slik at det er plass til alle.
Kategorier i ANFO MarTech Awards 2024
- B2C
- B2B
- Datadrevet innsikt
- Lojalitetsprogram
- Nonprofit
- AI-generert innhold
- Søk
- Årets innovasjon
Regler for innsending av case
MarTech Awards 2024 er åpen for arbeider som er gjennomført eller påbegynt i tidsrommet fra 01.11.2023 til og med innsendingsfristen.
I ANFO awardsplatform skal du sende inn:
- Sammendrag av case (maks 400 tegn)
- Strategi (maks 1300 tegn)
- Teknologi (maks 1300 tegn)
- Kreativ løsning (maks 1300 tegn)
- Resultat (maks 1300 tegn)
- Ett representativt bilde for caset i breddeformat
- Øvrige visuelle filer som hører til caset. Dette kan være bilder, film, lydfil, linker til nettsider eller annet materiell. Det er ikke satt en begrensning på antall visueller, men max størrelse er 1000MB per fil. Formater man kan sende inn i er jpg, jpeg, png, gif, tif, tiff, wmv, mpg, mpeg, mpeg4, mov, mp4.
Alle case sendes inn gjennom ANFO awardsplatform. All tekst skrives direkte inn i tekstbokser i plattformen.
Det skal ikke sendes inn Powerpoint/Keynote separat eller som vedlegg i ANFO awardsplatform. Grunnen til at vi ikke ønsker Powerpoint/Keynote er for å sikre at alle casene ser like ut for juryen. Dette sikrer at det ikke er det byrået/ den annonsøren med best gjennomarbeidet Powerpoint/Keynote som får all oppmerksomhet.
Konkurranseavgift
Pris for innsending av case (ekskl. mva.):
ANFO-medlem: kr 5.595,-
Ikke-medlemmer: kr 6.595,-
Ved innsendelse av samme case i flere kategorier gis det 50% rabatt på de øvrige kategoriene.
Prisutdeling i ANFO MarTech Awards finner sted 20. november. Lokasjon TBA.
Har du spørsmål om ANFO MarTech Awards? Ta kontakt med Fredrik / fredrik@anfo.no eller Julie / julie@anfo.no – de er konkurranseansvarlige og svarer på alle spørsmål 🚀