Vi har med oss mange glimrende foredragsholdere til årets heldagskonferanse på Plaza. Nyeste tillegg til talerlisten er Petter Stordalen fra Strawberry som skal fortelle oss mer om det nylanserte Spenn, den nye lojalitetsvalutaen til Norwegian og Strawberry.
Den 5. desember er det tid for å møtes på Loyalty Day – Nordens viktigste møteplass for deg som jobber med lojalitet, CRM og 1-1 kommunikasjon!
I år legger vi hovedfokus på selve effektene av lojalitetsprogrammer og 1-1-kommunikasjon! Her er noen spørsmål som vi skal besvare i løpet av dagen:
- Hvilken faktisk effekt gir det å innføre et lojalitetsprogram?
Hva er det du bør måle, og kan poeng/bonus virkelig erstatte bruk av rabatter? - Hvordan kan og bør man effektivisere sin markedsføring ved bruk av kundedata?
Vi må innom Marketing Automation og effektene som skapes. - Hvordan kan man kapitalisere på kundebasen sin på best mulig måte?
Retail Media har holdt på med dagligvare i årevis. Nå kommer flere og flere på banen her. - Hvorfor skaper lojalitetsprogrammer effekter, og hvorfor handler vi mennesker som vi gjør?
Vi dykker litt ned i dette sammen med en adferdspsykolog.
Sikre deg en plass i dag. Det er få billetter igjen.