Har du vurdert å ta markedsføringen inhouse? Da bør du delta på frokostseminaret vårt Smart Start: Inhousing i praksis den 17. september kl. 09.00 på Pakkhuset Nedre Slottsgate 2C, Oslo.
Du få servert tre inspirerende foredrag om hvordan du kan lykkes med inhouse marketing i praksis – i tillegg til rykende var kaffe og en lett frokost selvfølgelig. Meld deg på og lær fra noen av bransjens fremste eksperter om hvordan eierskap, kreativitet og samarbeid kan drive resultater.
Derfor er inhousing viktig for oss
Tina B. Lykke Christensen fra Forsvaret tar oss gjennom deres reise fra å være avhengige av eksterne byråer til å ta eierskap over hele prosessen inhouse. Hun forklarer hvordan engasjement og kreativitet blomstrer når teamet selv står for utvikling, produksjon og publisering. Med erfaring fra både NRK og Warner Bros, gir Tina verdifull innsikt i hvordan du kan skape en inhouse-kultur som virkelig engasjerer og motiverer.
Middag og markedsføring – Inspirasjon hele året
Sigmund Malkenes fra WAL sammenligner markedsføring med middagslaging: det må gjøres hver dag, og uten inspirasjon blir det fort kjedelig. Han deler erfaringer fra ulike inhouse-byrå modeller og understreker at suksess skapes i samarbeidet mellom interne ressurser og eksterne partnere. Malkenes viser hvordan du kan finne balansen som gir både kreativitet og resultater – uten å brenne ut teamet.
Oppskriften på et effektivt inhouse-byrå
Sandra Pettersson fra svenske Inhouse AB avslører de fem nøklene til å lykkes som inhouse-byrå. Fra tydelige oppdrag til lønnsomme prosesser, gir hun konkrete verktøy som du kan ta med deg for å bygge en sterk inhouse-avdeling. Sandra vil også presentere Inhousebarometern, en unik kartlegging av svenske inhouse-byråer, og gi deg et innblikk i hvilke faktorer som driver suksess.
Høres disse foredragene ut som noe for deg? Da må du melde deg på frokostseminaret – det er gratis for alle ANFO-medlemmer.