MarTech-juryen er klar!

Her får du oversikt over hvem som skal juryere i årets konkurranse.

For andre året på rad arrangeres vi MarTech Awards. Dette er konkurransen som løfter frem eksepsjonelle prestasjoner i bruk av markedsteknologi. Årets jury består av fagpersoner fra både byrå- og annonsørsiden, og kompetansen deres favner bredt innen fagfeltet markedsteknologi. 

MarTech Awards er en arena for å vise frem effektive og innovative løsninger i markedsteknologi. Det er ikke bare en konkurranse, men en feiring av teknologisk finesse og kreativitet. Konkurransen tar pulsen på bransjen og feirer de arbeidene som driver bransjen fremover.

Fredrik Pettersson, jurygeneral i årets MarTech Awards. 

Jurymedlemmene i ANFO MarTech Awards 2023

Fra topp venstre: Sofie Cappelen, Orkla Foods / Camilla Jarnum, Try / Merethe Nyvold Johannessen, Tine / Tormod Olsen, Journey / Kristin Vetleseter, Fremtind / Morten Tønnessen, Norsk Rikstoto / Heidi Andersen, DNB / Olle Alvemark, Curamando / Kristian Haukland, WAL / Ole Janzso, Teft / Pål Machulla, Merkle / Maren Qvale, Schibsted / Marie Lunde, Meny / Ronny Ellefsen, Sans / Eirik Harildstad, Ahead / Tilde Carlsson, Markedssjefene

–  Dette er et knippe med svært kompetente folk, og jeg er sikker på at de kommer til å gjøre en strålende jobb med juryeringen. Vi har med oss noen gjengangere fra fjorårets jury, og noen nye tilskudd. Til sammen blir det en spennende mix som representerer bransjen godt, sier Julie Rønning-Arstad som er konkurranseansvarlig for MarTech Awards i ANFO.

Kategoriene i ANFO MarTech Awards

  • B2C – store bedrifter over 100 ansatte
  • B2C – små og mellomstore bedrifter under 100 ansatte
  • AI-generert innehold
  • B2B
  • Kundeklubb
  • Non-profit
  • Søk
  • Databasert innsikt
  • Årets innovasjon
  • Årets tech geek-pris – gratis nominering

Del dette innlegget: