Dette er juryen i MarTech Award

MarTech Award er konkurransen som hedrer den beste bruken av markedsteknologi i kombinasjon med kreativt innhold. Her er årets knallsterke jury!
Juryen i årets MarTech Award

Faglig tyngde på tvers av bransjen

Årets jury består av fagpersoner fra både byrå- og kundesiden, og deres kompetansen favner bredt. MarTech Award er en konkurranse for alle aktører i bransjen og dette speiles av juryen. Et godt case er et godt case uansett hvor det kommer fra. Det spiller derfor ingen rolle om ditt case kommer fra et stort eller lite byrå, en annonsør, teknologileverandør eller konsulent. Vi i ANFO mener at det er avgjørende å kunne engasjere hele bransjen i en konkurranse.

Jurygeneralen

– MarTech Award 2022 er en unik mulighet for de ulike miljøene som jobber innenfor markedsføring, teknologi og kreativitet til å møtes i en åpen konkurranse. Kategoriene som er satt i årets MarTech Award, er relevante og bør tiltrekke seg oppmerksomhet og case-innsendelse fra mange ulike miljøer, både B2C og B2B. Ingen kundearbeider er for små til å være med i denne konkurransen. Så her er det bare å spre det glade budskap og sende inn mange bidrag, sier Jurygeneral Kent Jordet.

Jurymedlemmene i MarTech Award 2022:

  • Tonje Elvevold, Høyskolen Kristiania
  • Niclas Rämje, Madington
  • Maren Qvale, Metro Branding 
  • Merethe Nyvold Johannessen, Tine
  • Tormod Olsen, Journey
  • Kent Jordet, Jurygeneral
  • Kei Grieg Toyomasu, Norwegian
  • Morten B. W. Tønnessen, Norsk Rikstoto
  • Sara Billington Saeme, Publicis
  • Tim Nilo, Askeladden
  • Eirik Harildstad, Ahead
  • Camilla Gilje Thommessen, Røde Kors
  • Henning Feltstykket, Ålreite Folk
  • Margrethe Wam Solvang, Google
  • Bendik Heiberg, Curamando
  • Nina K. Hareide-Larsen, Meta
  • Hanne Eilen Lohne, Schibsted
  • Hanne Gilje Sekse, Try Opt

Les alt du trenger å vite om MarTech Awards og hvorfor du bør melde på ditt case her.

Regler for konkurransen og påmelding finner du her.

Del dette innlegget: