ANFO samler de norske finalistene til Young Lions

Det nærmer seg sommer og Cannes Lions - den internasjonale konkurransen i kreativitet.

I år sender ANFO og flere andre organisasjoner, blant annet stolt sponsor TRY Opt, en delegasjon med unge vinnere til Young Lions. Totalt syv team har konkurrert og vunnet delfinaler i Norge. Neste steg er den internasjonale finalen som avholdes digitalt og deretter besøk til selve festivalen i Cannes mot slutten av juni.

Her kan du se hva vi har skrevet om «våre» vinnere tidligere.

ANFO har nettopp hatt gleden av å arrangere en uformell samling for alle vinnerne, samt representanter fra CAPA som representerer Cannes Lions i Norge og Mediebyråforeningen. I tillegg var vi så heldige at fjorårets Marketers-vinnere, altså ekte verdensmestre, fortalte om sine erfaringer. Tusen takk til Marketers-teamet fra Orkla Confectionary & Snacks som vant i fjor og som fortsatt er regjerende verdensmestere, Marie Mauseth og Henrik Norem – det var virkelig inspirerende å høre dere snakke!

Teamene som har vunnet i år er:

  • Marketers, støttet av ANFO. Niroshan Roman og Mathias Flo Hjetland fra DNB
  • PR, støttet av Abelia: Sebastian Bergedahl Vernang og David Fransplass Aas. Publicis MSL
  • Digital, støttet av Inma: Sollin Sæle og Per Berge Moe. Anorak og Publicis
  • Media, støttet av Mediebyråforeningen: Sofia Allstrin og Silje Fylling fra Dentsu
  • Print, støttet av A-Media: Sindre Holmedal Johnstad og Erlend Løfald fra reklamebyrået Pol.
  • Film, støttet av Kreativt Forum: Sebastian Pandonis og Jakob Steinmo. Anorak
  • Design, støttet av Grafill: Dan Anecito og Betty Lu fra Bleed

Her kan du lese om verdensmestrene fra 2021.

Del dette innlegget: