ANFO Effekt Young Lions 2022

Young Lions 2022

Niroshan Roman og Mathias Flo Hjetland fra DNB vant!

Hvert år sponser ANFO den delen av konkurransen Young Lions som retter seg til unge markedsførere på annonsørsiden. Gjennom en casebasert konkurranse er det ANFO sin veldig hyggelige oppgave å få frem et ungt markedsførings team fra en av våre medlemmer.

ANFO sin jury består av norske annonsører som kårer et vinnerteam til å representere Norge i den internasjonale konkurransen. Forutsetningen for å delta er at du er annonsør og at begge deltagerne er under 31 år.

Caset som ble briefet i år og som var utgangspunkt for konkurransen tar utgangspunkt i en aktuell problemstilling, i år presentert av Mental Helse Ungdom. Det handler følgelig om unge menneskers mentale helse.

Om vinnerne sier juryen; «Dette teamet gjorde en overlegen presentasjon, både innholdsmessig, presentasjonsform og selve kampanjen. Gjennom historiefortelling basert på god innsikt og forståelse av målgruppen geleidet de juryen gjennom en innovativ, kreativ og smart kampanje for Mental Helse Ungdom. De hadde også gode og gjennomtenkte svar på spørsmål fra juryen. Her er det noen som har forberedt seg godt.»

Årets vinnere er; Niroshan Roman og Mathias Flo Hjetland fra DNB.

– Det er en glede å være med å løfte frem unge talenter i slike konkurranser. Vi er sikre på at årets vinnere, Niroshan og Mathias fra DNB kommer til å sparke godt fra seg i Cannes. De har en arbeidsgiver i ryggen som er flink til å få frem slike talenter og gi de muligheter. Vi er mange som er i heiagjengen til dette talentfulle teamet, sier ANFOs Jan Morten Drange.

Gratulerer og riktig god tur til Cannes og International Festival of Creativity!

Les mer om det vi har skrevet om Young Lions tidligere her.

Del dette innlegget: