Som en del av medlemskapet får alle ANFO-medlemmer tilgang på inntil 2 timers MarTech-rådgivning.
Aldri før har annonsører brukt mer penger på MarTech og aldri før har det vært mer usikkerhet rundt akkurat disse investeringene. Kostnadene ved å gjøre feilinvesteringer er store.
Vi vet at vi trenger slik teknologi, men hvor mye, hva, hvilke tilbydere skal vi vurdere og ikke minst hvordan bør denne miksen se ut? Spørsmålene er mange!
- Hva kan vi gjøre internt?
- Hvilke investeringer trenger vi gjøre eksternt?
- Hvem skal vi egentlig be om råd?
Vi i ANFO har den kompetansen du trenger for å bidra i diskusjoner og valgprosesser i din bedrift, og vi er 100% nøytrale og objektive.
Ønsker du å benytte deg av dette tilbudet som ANFO-medlem? Ta kontakt med Fredrik Petterson
Her kan du lese andre artikler om MarTech-konferansen og annet innom teknologi.