Nyhet: MMM kick-off

Hold av 26. august! Vi drar i gang årets MMM-fokus med en egen kick-off.

Snart er det tid for Max Marketing Mix-konkurransen. Vi drar i gang årets MMM-fokus den 26. august med en helt ny kick-off i god MMM-ånd; helt digital.

Vi serverer 1,5 time med inspirasjon og læring innfor årets konkurranse. Vi presenterer årets jury, viser deg hvordan du skriver et godt MMM-case og sist, men ikke minst, presenterer vi noen av fjorårets vinnercase.

Gratis for alle!
Program:
  • Fredrik Petterson, direktør teknologi – ANFO:
    ANFO-Fredrik gir en kort innføring i hva MMM er, hvilke kategorier du kan delta i og hva du må gjøre for å delta. Han presenterer årets jury og tar en prat med årets jurygeneral for å høre hva hun ser etter i et godt case.
  • Nikolai Nordan Riibe, rådgiver – Morgenstern:
    Hvordan skrive et godt MMM case?
  • Dennis Tönnkvist, Art Director & Creative og Øistein Skeie, Copywriter & Concept developer – begge fra HyperRedink:
    Presentasjon av caset: Fareblind, vinneren av kategorien Internmarkedsføring i 2020.
  • Sverre Torjuul, styreleder og partner – Maskineriet:
    Gullvinneren i kategorien: Årets callsenter 2020 
  • Pål Schultz, performance rådgiver i Try Opt:
    Presentasjon av caset; 422 Livreddende Facebookfilmer som vant Spesialprisen: Best bruk av sosiale medier i 2020.
  • Lina Aas-Eng, rådgiver i Pol:
    Presentasjon av caset; 30 år på innsiden som vant gull i kategorien: Detaljhandel/Retail og direktesalg i 2020.

Del dette innlegget: