Snart er det tid for Max Marketing Mix-konkurransen. Vi drar i gang årets MMM-fokus den 26. august med en helt ny kick-off i god MMM-ånd; helt digital.
Vi serverer 1,5 time med inspirasjon og læring innfor årets konkurranse. Vi presenterer årets jury, viser deg hvordan du skriver et godt MMM-case og sist, men ikke minst, presenterer vi noen av fjorårets vinnercase.
Gratis for alle!
Program:
- Fredrik Petterson, direktør teknologi – ANFO:
ANFO-Fredrik gir en kort innføring i hva MMM er, hvilke kategorier du kan delta i og hva du må gjøre for å delta. Han presenterer årets jury og tar en prat med årets jurygeneral for å høre hva hun ser etter i et godt case.
- Nikolai Nordan Riibe, rådgiver – Morgenstern:
Hvordan skrive et godt MMM case?
- Dennis Tönnkvist, Art Director & Creative og Øistein Skeie, Copywriter & Concept developer – begge fra HyperRedink:
Presentasjon av caset: Fareblind, vinneren av kategorien Internmarkedsføring i 2020.
- Sverre Torjuul, styreleder og partner – Maskineriet:
Gullvinneren i kategorien: Årets callsenter 2020
- Pål Schultz, performance rådgiver i Try Opt:
Presentasjon av caset; 422 Livreddende Facebookfilmer som vant Spesialprisen: Best bruk av sosiale medier i 2020.
- Lina Aas-Eng, rådgiver i Pol:
Presentasjon av caset; 30 år på innsiden som vant gull i kategorien: Detaljhandel/Retail og direktesalg i 2020.