Thomas_2020_RethinkRetail_2_1024x500

Årets første event

ANFO sparker i gang det nye året med et heldigitalt event: Rethink Retail.

Vi er endelig i et nytt år og i dag sparker ANFO i gang året med en heldigital konferanse om markedsføring innen detaljhandel: Rethink Retail. Konferansen er spilt inn på forhånd i studio hos vår eventsponsor Schjærven, og ferdigstilt av ANFO.

Over 250 har meldt seg på konferansen, og opptaket vil være tilgjengelig også senere, for deg som ikke har anledning til å følge den fra morgenen torsdag 14.januar.

Selv om vi skriver 2021, betyr ikke det at vi er tilbake til normalen. Det er en lang vei igjen å gå, men fortvil ikke – ANFO har mål om å være minst like relevante som tidligere, til tross for situasjonen vi fortsatt befinner oss i. Fremover vil vi arrangere heldigitale, hybride og etter hvert også fysiske konferanser, i tillegg til nettverksmøter, webinarer, kurs og skoler. Som medlem i ANFO kan du være trygg på at du alltid får relevant, faglig påfyll.

Detaljert program for Rethink Retail finner du HER

Ønsker du å se Rethink Retail, ta kontakt på anfo@anfo.no

Rethink Retail publiseres i sin helhet på den nye tjenesten ANFO-TV. Du kan enkelt navigere mellom de ulike foredragene øverst i venstre hjørne i spilleren. ANFO-TV er et produkt vi i ANFO har benyttet tiden på hjemmekontor på å utvikle, og det er allerede publisert mye godt innhold her. Se ANFO-TV HER

Opptaket av Rethink Retail vil etter hvert legges åpent for alle, noe som ikke er hverdagskost. Vi publiserer mye eksklusivt innhold på ANFO-TV som kun er åpent for medlemmer.

Ønsker du mer informasjon om medlemskap i ANFO? Ta kontakt på thomas@anfo.no

Del dette innlegget: