Effest_Vipps_Gull_1024x500

Mestvinnende i ANFO Effekt

Bredde, engasjement og lav terskel har vært viktige stikkord siden case konkurransen ANFO Effekt ble introdusert i 2012.

Den lett sosialistiske «ALLE SKAL MED» parolen har vært med oss hele veien. Det har skapt resultater. Før vi gyver løs på ANFO Effekt 2020 har norsk marketing bransje levert inn nærmere 1000 case. En prestasjon i seg selv.

Bredde og engasjement

Ta en titt på vinneroversikten under som viser at ANFO Effekt har engasjert en hel bransje. Ja, noen har vunnet mer enn andre. Men husk; tap eller vinn – du lærer uansett en masse av å skrive et case! 

Send inn ditt beste marketing case til ANFO Effekt 2020!
Her kan du se de mestvinnende mediebyråene:
Her er de 33 mestvinnende kommunikasjonsbyråene:

Del dette innlegget: