Samarbeidspartnere

ANFO er avhengig av å ha gode samarbeidspartnere og sponsorer for å opprettholde og videreutvikle våre produkter. Her er en oversikt over alle sponsorer. Ønsker du mer informasjon om et sponsorat? Ta kontakt med monita@anfo.no


Amedia Salg og Marked AS har salgsansvaret for all nasjonal reklameomsetning samt oppfølgingsansvaret for lokal reklameomsetning i Amedia-konsernet. Dette innebærer blant annet ansvaret for reklamesamkjøringen Amedia Marked, som er landets største samkjøring av lokale medier, samt Nettavisen. Samkjøringen representerer det absolutt største nettverket av aviser i Norge, med sine 100 lokalaviser.


Bauer Media AS driver riksdekkende reklamefinansierte radiokanaler der alle er tilgjengelig nasjonalt på DAB, via våre apper og på nett. Bauer Media har ca 1.75 millioner lyttere i uken. Selskapet har ca. 60 ansatte i Bergen og Oslo, med samarbeidspartnere over hele verden.


Channel Factory hjelper merkevarer og byråer med å kjøpe YouTube og sosiale medier mer effektivt. Unike innholdsanalyser gjør at vi finner både trygt (Brand Safe) og passende (Brand Suitable) innhold for den enkelte merkevare. Gjennom inkluderingslister på 49 språk, kan merkevarer være trygge på at deres mediebudsjetter blir investert i tråd med den enkelte merkevarens DNA og verdier. Merkevare-tilpassede lister gir beviselig økt ROI og bedrer langsiktig merkevarebygging. 

Channel Factory er opptatt av å jobbe for et mer mangfoldig og inkluderende digitalt økosystem gjennom bevisste medieinvesteringer. Vi er stolt global partner av Google gjennom YouTube Measurement Program.


Dagens Næringsliv er Norges viktigste leverandør av nyheter, historier og meninger om næringsliv, økonomi og samfunn. Avisen ble etablert i 1889 og eies og gis ut av konsernet NHST Media Group.


Kantar er verdens ledende selskap innen markedsdata og analyse. Vi kombinerer solide datagrunnlag med faglig ekspertise, de nyeste analysemetodene og teknologiene for å få dyp innsikt i hvordan mennesker tenker og handler. Denne innsikten hjelper kundene våre med å forme og utvikle vinnende merkevarer for fremtiden, finne innovasjonsmuligheter, kommunisere effektivt på tvers av kanaler og optimalisere kundeopplevelsene.


Reklamebyrået Los & Co omtaler seg selv som kreative problemløsere som legger sin stolthet i å definere de reelle utfordringene. De vil være kundenes viktigste kommersielle partner, gjennom å forene kreativitet, forretningsforståelse, teknologi og nettverk.


Oculos er et Norges ledende miljø innen CRM, Loyalty og Marketing Technology og vi jobber med kundedialoger, kundeklubber, bonusprogrammer og marketing automation for å nevne noe. Vi rommer en unik kombinasjon av tjenester innen CRM, marketing technology, performance og innholdsproduksjon under ett tak, og opplever nå stor vekst. Derfor har vi behov for å utvide vår Tech-avdeling.


Papirfly har gjort selvbetjent innholdsproduksjon til en naturlig del av hverdagen for over én million brukere – på tvers av mer enn 1 500 av verdens mest kjente merkevarer. Vi styrker kundenes innholdsøkosystem, slik at de kan skape markedsføringsmateriell med studiokvalitet. Konsistent. Merkevaretro. I stor skala.


Starcom er et innovativt mediebyrå med kompetanse innen kommunikasjon, medier og teknologi. De hjelper deg å sikre at innhold, medieflater og data spiller på lag, med mål om å skape opplevelser for forbruker og resultater for kundene sine.


Ambisjonen til foreningen TENK TV er å bidra til at annonsørene får det beste ut av dagens TV-tilbud. Markedet har over tid etterspurt en slik organisasjon, og vi vil vise både digitale og analoge muligheter som ligger i fremtidens norske TV- industri. Vi ønsker også å bidra til å bygge kunnskap om TV-reklamens effekter gjennom dokumentasjon og research både i eksisterende og nye TV-universer.


TikTok er en global videoplattform som inspirerer til kreativitet og gleder millioner av mennesker verden over. Med et engasjert fellesskap og en unik algoritme som fremmer autentisk innhold, har TikTok blitt en sentral arena for både underholdning og markedsføring.

For bedrifter gir TikTok en dynamisk mulighet til å nå et bredt og mangfoldig publikum gjennom kreativ historiefortelling. Gjennom TikTok For Business kan merkevarer skape meningsfulle forbindelser med målgruppene sine ved å utnytte plattformens verktøy for annonsering, samarbeid med kreatører og e-handelsløsninger. Dette gjør det mulig å engasjere dem på en autentisk og effektiv måte.

Del denne siden:

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Del denne siden: