Kundeservice_Awards_Logo_2024_bg1

KS Awards kick-off


Vi sparker igang KS-Awards 2025!

KS Awards skal verdsette alle som jobber i et kundesenter/callcenter, enten man jobber med inngående eller utgående kundeservice- og salgsoppgaver. Konkurransen gjelder alle kanaler.

Vi starter med en kick-off der vi fokuserer på hvordan man skriver et case som har potensiale til å vinne gull, og hvordan du kan bruke konkurransen internt for å fremme motivasjon blant ansatte.

Program:

08:30 – 09:00: Enkel frokost

09:00
Carsten Gunnarstorp – konkurranseansvarlig
Hvordan skrive gode case – tips og triks!
Carsten har god oversikt over alle case som er sendt inn i tidligere konkurranser, og for mange er det en del å gå på for å gjøre et case til et vinnercase. Det er ikke bare innholdet som teller, innpakningen har også betydning! Foredraget vil fokusere på innpakningen – altså hvordan innholdet i caset kan presenteres på best mulig måte.