AI skole: Intensivkurs i Generativ AI

Velkommen til vår spennende workshop om Generativ AI – dette blir intensivt og svært lærerikt! Vi starter dagen med en grundig introduksjon av de grunnleggende konseptene og mulighetene som generativ AI bringer til bordet. Etterpå går vi rett på sak med en praktisk økt, hvor du skal utforske ledende språkmodeller som Google Bard, Perplexity, Bing […]

AI-skolen: Praktisk workshop i Generativ AI for markedsførere – tekst

Er du nysgjerrig på hvordan Generativ AI kan forvandle måten du skaper tekstinnhold på? Da er dette workshoppen for deg. Vi har designet denne workshopen med tanke på markedsførere som ønsker å utforske de kreative mulighetene som Generativ AI tilbyr. Hva kan du forvente? I løpet av denne workshopen vil vi gi deg en grundig […]

AI skole: Praktisk workshop i Generativ AI for markedsførere – bilde, film og lyd

Er du fascinert av mulighetene Generativ AI innom bilde, film og lyd? Denne workshoppen er skreddersydd for markedsførere som ønsker å dykke dypere inn i de kreative mulighetene av Generativ AI for å produsere bilder, filmer og lydinnhold. Hva kan du forvente? Workshoppen gir deg en omfattende forståelse av hvordan Generativ AI kan brukes til å […]

ANFO Smart Start: AI Analyse

Hvordan kan kunstig intelligens endre måten vi jobber med data? Det får du vite på Smart Start om AI og analyse den 19. mars, ledet av ANFOs egen Sebastian Haarbye. Sebastian bruker AI hver dag i arbeidet sitt med Effektprosjektet. Dette er et større prosjekt hvor 1200 norske markedsføringscase samles i en database for ytterlig analyse. […]

Loyalty Day 2023: Få tilgang på ANFO-TV

Gikk du glipp av Loyalty Day 2023? Meld deg på her ovenfor og få tilgang til konferansen på ANFO-TV. Norges viktigste møteplass for deg som jobber med  lojalitet, CRM og 1-1 kommunikasjon! Den 30. november arrangerte vi Loyalty Day på Oslo Plaza i samarbeid med Oculos. Loyalty Day ble som vanlig en dag med spennende […]

Young Lions Marketeers

Young Lions er juniormesterskapet for Cannes Lions. Forutsetningen for å delta er at du er annonsør og at begge deltagere er under 30 år. Oppgaven er basert på en problemstilling definert av Care. Presentasjonen utarbeides og fremføres på engelsk da konkurransen i Cannes er internasjonal. ANFOs jury består av norske annonsører, samarbeidspartnere og tidligere deltagere […]

Loyalty Day 2024

Norges viktigste møteplass for deg som jobber med  lojalitet, CRM og 1-1 kommunikasjon! Den 28. november arrangerte vi Loyalty Day på Oslo Plaza i samarbeid med Oculos. Loyalty Day ble som vanlig en dag med spennende innhold og inspirasjon til ditt lojalitetsprogram. Årets overordnede tema blir smart bruk og utnyttelse av kundedata (førstepartsdata). Dette og […]