Pol og DNB vant gull for kampanjen DNB Ringvirkninger.

Alle vinnere i MMM 2018

Hovedkategorier: 

Detaljhandel / Retail og direkte salg          

Gull: App-App-App – Per Høj og Orkla Confectionary and Snacks / Nidar

Sølv: Museum of Norwegian occasions – Hausmann og Glasmagasinet KLP

Bronse: Åpningskampanje Glasmagasinet – Hausmann og Glasmagasinet KLP

Finans og forsikring

Gull: SPARE – TRY og DNB

Sølv: Posisjon, Karriereveileder – TRY og DNB Ung

Bronse: Bonusbulken – TRY og DNB Forsikring

Reise, transport og kjøretøy

Gull: Thon Tester – Ernø, IUM, VG Partnerstudio, Dekode og Thon Hotels

Sosiale tjenester, skoler og ideelle organisasjoner

Gull: The distress signal – Anorak og Amnesty International

Sølv: FRI – Per Høj og Foreningen FRI

Bronse: Slik ser 1,5 millioner mennesker ut  – TRY og Røde Kors

Telecom, IT, elektrisitet, olje og bensin

Gull: Koding er gøy – TRY/APT og Equinor

Sølv: Kaffeavtale uten koppfokus – Creuna og Shell Norge

Bronse: Den nye oljen – Hyper og Norsk Olje og Gass

Underholdning

Gull: Telefon Til Hamar – Per Høj og Norsk Tipping

Sølv: Guided by fans – Anorak og Visit Oslo / Øyafestivalen

Bronse: Oslo Bislett Games 2018 – Bislett Alliansen, Spinnaker og Fred, Ed & Heimly

Andre tjenester og helse

Gull: Hemmelig julevenn – Hausmann og Posten (sponsorat for Håndballjentene)

Internmarkedsføring

Gull: 9 livreddende engler – Hyper og Statnett

Sølv: Øya forklart – Bouvet   

Bronse: LO-kunden har alltid rett – MK Norway, SR-Bank og LO Favør

Business to business (B2B)

Gull: DNB Ringvirkninger – POL og DNB

Sølv: Det trojanske ølet – Good Morning

Spesialkategorier:                 

Best bruk av: E-post  Dialogløp Thon Tester – OMG og THON Hotels

Best bruk av: Sosial media  DnB Ringvirkninger – POL og DNB

Best bruk av: Ny teknologi – Ai/AR/WR/Installasjoner  Vipps Julikalender – POL og Vipps

Best bruk av: CRM-strategi / Samtykkeløp  Våre tips til ditt opphold – OMG, Dwarf, Oracle og Thon Hotels

Best bruk av: Innhold  Hjem til naturen – TRY og Sunniva

Årets tekst  Øya forklart – Bouvet

Årets Visuell / AD  Merch for ukjente – Anorak og UKM

Årets Kundeservice  Proffcom                   

Årets Callsenter  Maskineriet               

Studentprisen  Burger King – Keeping The Flame Alive Since 1954 AD: Marcus Hassel Tekstforfatter: Torkel Skjolden Skole: Westerdals Oslo ACT

    

Del denne siden:

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker

Del denne siden: