Møt årets jury

17 fagpersoner skal juryere årets case!

I år har vi gleden av å presentere en knallsterk fagjury! Ekstra gledelig er det at vi har med svært mange representanter fra annonsørsiden, i tillegg til sterke fagfolk fra byråmiljøer. Denne bredden sikrer et helhetlig perspektiv på casene som skal vurderes i ANFO MarTech Awards.

Juryen skal samarbeide om å kåre vinnerne ut fra de fire kriteriene strategi, teknologi, kreativ løsning og resultat. Med årets jurysammensetning er vi sikre på at burderingen av casene både blir grundige og nyanserte. Les mer om konkurransen og vurderingskriteriene her.

Hvem som vinner de edle metallene i ANFO MArTech Awards avsløres på prisutdelingen den 12. november på Pressens Hus.

Disse utgjør juryen i ANFO MarTech Awards 2025:

  • Eirik E. Heltne, Karo Healthcare
  • Nils Fredrik Wisløff-Høgestøl, KLP
  • Christian Hundevadt, Ringnes
  • Camilla Rochling Borander, Orifarm Norge
  • Vilje Mohn, Smeh
  • Bendik Heiberg
  • Tina Beate Lykke Christensen, Forsvaret
  • Ann-Harriet Granberg, OBOS
  • Hans-Martin Thorsby Gjermstad, Orkla
  • Kristian Haukland, WAL
  • Lill Cecilie Bølstad, Eika
  • Pål Machulla, Merkle
  • Kenneth Nordahl-Pedersen, Hunderfossen
  • Cecilie Matheson, ROCS
  • Martine Østvold, Thon Hotels
  • Jørgen S. Aksnes, Telenor
  • Cathrine Foss, If

Vi gleder oss til å se hvilke case som imponerer juryen i år, og de løsningene som virkelig viser hva som er mulig når teknologi og markedsføring spiller på lag.

Husk at fristen for innsending av case er 3. oktober kl. 23:59.

Del dette innlegget: