Endelig er det klart for å feire stjernene i kundeservicebransjen med prisutdelingen i Kundeservice Awards 23. januar på Gamle Logen.
Kundeservice Awards er den årlige konkurransen som løfter frem innsatsen til alle som jobber i kunde- og callcentere. Uansett om man håndterer inngående eller utgående kundeservice og salg – og uavhengig av hvilke kanaler man opererer i – dette er arenaen hvor innsatsen får den oppmerksomheten den fortjener.
I år har vi gleden av å gratulere de nominerte:
- ABAX
- Avonova Solutions
- Dialog Norge
- DNB Bank
- Fjordkraft
- Gjensidige Forsikring
- Helthjem Netthandel
- ice
- Maskineriet
- ProffCom
- Tryg Forsikring
- Transcom
En stor takk rettes også til jurygeneral Katarina Lalander Hamnes og jurylederne Trine Lise Ness Grimstad, Kjersti Elisabeth Andresen og Ina Svarød som har gjort en fantastisk jobb med å lede juryeringen.
Kundeservice Awards er arrangert av oss i ANFO, sammen med Hovedorganisasjonen Virke og Godkjent Callcenter. Målet er å synliggjøre og anerkjenne alt det fantastiske arbeidet som gjøres i en bransje som ofte ikke får nok ros, til tross for dens avgjørende betydning for bedrifters topplinje og suksess. Samtidig håper vi at denne prisutdelingen bidrar til å skape engasjement, stolthet og glede blant ansatte i kundesentre landet over.