Hvordan skaper man lojale kunder i en digital verden? På Loyalty Day 2024 deler McDonald’s sine hemmeligheter for å bygge brukerengasjement og lojalitet gjennom deres suksessrike Rewards-app.
Fra poengsystem til partnerskap
Med foredraget «Maksimering av effekt via McDonald’s Rewards-app» viser Kim Jørgensen (Director, Media & Digital CX) og Frederik Qvitzau (Digital Engagement Lead) hvordan McDonald’s kombinerer smarte gamification-tiltak og strategiske partnerskap for å holde kundene engasjerte. De vil dele konkrete eksempler på hvordan alt fra poengsystemer til spesialtilbud er designet for å begeistre brukerne og skape varig lojalitet.
Kim Jørgensen | Director, Media & Digital CX, McDonald’s
Frederik Qvitzau | Digital Engagement Lead, McDonald’s
Hvorfor Loyalty Day?
Loyalty Day 2024 er Norges fremste arena for fagfolk innen lojalitet og CRM. Her får du innsikt i de nyeste trendene og strategiene for lojalitetsprogrammer og 1:1-kommunikasjon. En perfekt møteplass for å hente inspirasjon og kunnskap fra ledende aktører i bransjen som arrangeres 5. desember på Oslo Plaza.
Vil du lære hvordan du kan maksimere effekten av ditt lojalitetsprogram? Dette er foredraget du ikke vil gå glipp av!