Fra gamification til lojalitet

Maksimering av effekt via McDonald’s Rewards-app på Loyalty Day.

Hvordan skaper man lojale kunder i en digital verden? På Loyalty Day 2024 deler McDonald’s sine hemmeligheter for å bygge brukerengasjement og lojalitet gjennom deres suksessrike Rewards-app.

Fra poengsystem til partnerskap

Med foredraget «Maksimering av effekt via McDonald’s Rewards-app» viser Kim Jørgensen (Director, Media & Digital CX) og Frederik Qvitzau (Digital Engagement Lead) hvordan McDonald’s kombinerer smarte gamification-tiltak og strategiske partnerskap for å holde kundene engasjerte. De vil dele konkrete eksempler på hvordan alt fra poengsystemer til spesialtilbud er designet for å begeistre brukerne og skape varig lojalitet.

Kim Jørgensen | Director, Media & Digital CX, McDonald’s

Frederik Qvitzau | Digital Engagement Lead, McDonald’s

Hvorfor Loyalty Day?

Loyalty Day 2024 er Norges fremste arena for fagfolk innen lojalitet og CRM. Her får du innsikt i de nyeste trendene og strategiene for lojalitetsprogrammer og 1:1-kommunikasjon. En perfekt møteplass for å hente inspirasjon og kunnskap fra ledende aktører i bransjen som arrangeres 5. desember på Oslo Plaza.

Vil du lære hvordan du kan maksimere effekten av ditt lojalitetsprogram? Dette er foredraget du ikke vil gå glipp av!

Del dette innlegget:

Les også