Utsatt frist i årets konkurranse: 29.11.

Ny frist er 29. november kl. 23.59.

Kundeservice Awards er en unik mulighet til å synliggjøre det verdifulle arbeidet som gjøres i kundesenter og callcenter, samtidig som det løfter yrkesstoltheten i bransjen. Konkurransen fremmer kvalitet og seriøsitet, og gir både anerkjennelse og motiverende synlighet til de beste aktørene. Med ANFO, Virke og Godkjent Callcenter som arrangører, og Katarina Lalander Hamnes som jurygeneral, er dette arenaen for å hedre bransjens dyktigste – og kanskje hente hjem en ettertraktet pris!

Nå utsetter vi fristen for innsending av case til fredag 29. november kl. 23.59. Lykke til med innspurten!

– Kundeservice er ingen transaksjon, det er en relasjon. Responsen vi får fra kunder når vi skaper positive kundeopplevelser er avgjørende for at vi skal prestere og levere, dag etter dag. Derfor er kundeservice like viktig for medarbeiderne, som for kundene. Mitt fokus som foredragsholder handler alltid om mennesker. Jeg gleder meg til oppgaven som Jury General for Kundeservice Awards i 2024. Da skal vi feire menneskene! sier Katarina Lalander Hamnes, jurygeneral i Kundeservice Awards.

Les mer om Kundeservice Awards her.

Del dette innlegget:

Les også