Dette er juryen i ANFO MarTech Awards

12 fagpersoner fra byrå- og annonsørsiden skal juryere årets case.

For tredje året på rad arrangerer vi ANFO MarTech Awards – konkurransen som løfter frem eksepsjonelle prestasjoner i bruk av markedsteknologi. Årets jury er satt sammen av fagpersoner fra både byrå- og annonsørsiden. Det skaper en kunnskapsrik mix som konkurransen kommer til å dra god nytte av.

– ANFO MarTech Awards er en arena for å vise frem effektive og innovative løsninger i markedsteknologi. Konkurransen er en feiring av teknologisk finesse og kreativitet. Årets jurymedlemmer representerer selskaper som har satt seg i førersetet når det gjelder teknologi, og vi er veldig glad for å ha dem med på laget, sier Fredrik Pettersson som er Jurygeneral for konkurransen.

Jurymedlemmene i ANFO MarTech Awards 2024

Portrett av jurymedlemmene i Martech Awards 2024
Fra topp venstre: Camilla Jarnum, Try / Haakon Bowitz, Schibsted / Kaja Bayer, WAL / Kathrine Saastad, Salesforce / Pål Machulla, Merkle / Lill Cecilie Bølstad, Eika / Maren Stray Qvale, VG / Ola Gaute Aas Askheim, Opinion / Heidi Andersen, DNB / Merethe Nyvold Johannessen, Tine / Sofie Cappelen, Orkla / Kristian Haukland, WAL

Kategoriene i ANFO MarTech Awards

  • B2C
  • B2B
  • Datadrevet innsikt 
  • Lojalitetsprogram
  • Nonprofit
  • AI-generert innhold
  • Søk
  • Årets innovasjon

– I årets jury har vi flere nye tilskudd, i tillegg til noen garva jurymedlemmer som har vært med i tidligere runder av konkurransen. Felles for dem alle er at de jobber med teknologi og at de er genuint opptatt av at bransjen skal utvikle seg. Jeg er sikker på at jurymedlemmene får et godt samarbeid gjennom juryeringen og at de lander på verdige vinnere i konkurransens kategorier, sier Julie Rønning-Arstad, konkurranseansvarlig i ANFO .

Frist for innsending av case er 13. oktober.

Del dette innlegget: