Endringer i bransjen – webinar

Hør den interessante samtalen mellom Byråvalg, OBOS og Coop på webinaret som slippes den 13. okotober.

I en tid preget av lite forutsigbarhet, står norske annonsører overfor strategiske valg som kan påvirke virksomheten i lang tid fremover. Ledet av Knud Fahrendorff i Byråvalg, gir dette webinaret deg innsikten om hvordan noen av landets førende markedsavdelinger håndterer dette akkurat nå.

Kathinka Sommerseth, konserndirektør i OBOS, og Ingrid Amundsen, direktør i Coop Norge, deler sine unike erfaringer fra henholdsvis eiendom og retail. OBOS navigerer gjennom et sterkt skiftende boligmarked, mens Coop Norge har nylig tatt ukonvensjonelle steg i valg av mediebyrå.

Med fokus på strategiske behov og operasjonell utførelse, dykker vi inn i hvordan interne markeds- og kommunikasjonsteam arbeider med byråpartnere for å overkomme bransjespesifikke utfordringer.

Knud Fahrendorff i Byråvalg i samtale med Ingrid Amundsen, direktør i Coop Norge.

Delta for å få verdifull innsikt i:

  • Strategiske overveielser bak byråvalg
  • Erfaringer med å håndtere markedsendringer
  • Byråsamarbeid som en katalysator for forretningsvekst

Les Jan Mortens presisering om byråkonkuorranser her.

Del dette innlegget: