– Vi er stolte over å annonsere at ANFO MarTech Awards 2023 nå er åpen for innsending av case. Dette er konkurransen som løfter frem eksepsjonelle prestasjoner i bruk av markedsteknologi. Etter fjorårets lansering og braksuksess gleder vi oss til å se hva bransjen har jobbet med det siste året, sier Julie Rønning-Arstad, som er konkurranseansvarlig i ANFO sammen med ANFOs egen «tech geek» Fredrik Pettersson.
📷 Julie og Fredrik da de ledet prisutdelingen i ANFO MarTech Awards 2022.
Det norske markedet er teknologisk fremoverlent. Vi er mange som har vært flinke til å ta i bruk nye verktøy for å nå kunder og målgrupper enda mer effektivt. I et mediemarked i størrelsesorden 25 milliarder kroner, hvor 70% er digitalt, er det tydelig at en konkurranse som ANFO MarTech Awards er viktig. Vi er mange, både individer og bedrifter som har et brennende engasjement for markedsføring og markedsteknologi. En faglig konkurranse som dette gjør oss alle flinkere.
Kategoriene i ANFO MarTech Awards
- B2C – store bedrifter over 100 ansatte
- B2C – små og mellomstore bedrifter under 100 ansatte
- AI-generert innehold
- B2B
- Kundeklubb
- Non-profit
- Søk
- Databasert innsikt
- Årets innovasjon
- Årets tech geek-pris – gratis nominering
To nye kategorier
I årets konkurranse er B2B-kategorien delt opp i to, slik at vi i enda større grad treffer alle jobbene som er gjort i bransjen det siste året. Dermed kan flere aktører også hevde seg i den populære kategorien. Videre er kategoriene AI-generert innhold og Årets tech geek lagt til. Totalt er det ti kategorier i ANFO MarTech Awards.
– AI-generert innhold var en selvskreven tilføyelse i konkurransen. Her er det de nytenkende og modige aktørene som kommer til å hevde seg. I tillegg synes vi det er på sin plass med en hederspris for den eller de som gjør en eksepsjonelt god jobb med de digitale tannhjulene i en bedrift, sier konkurranseansvarlig Fredrik Pettersson.
Frist for innsending av case er 16. oktober 2023.