Kundeservice Awards er en årlig konkurranse som skal hedre alle som jobber i et kundesenter eller callcenter. Konkurransen er aktuell enten man jobber med inngående eller utgående kundeservice- og salgsoppgaver, og konkurransen gjelder alle kanaler.
Konkurransen arrangeres av ANFO og VIRKE. Vi har sterk tro på at konkurransen blir en viktig bidragsyter til et kompetanseløftet i bransjen, og ikke minst for å synliggjøre det viktige arbeidet som utføres i kundesenter og callcenter.
Konkurransen har nå åpnet for innsending av case. Frist for innsending av case er 17. november kl. 23:59.
Endelig har vi fått en plattform der vi kan trekke frem alt det gode arbeidet som gjøres i kundesenter og callcenter. Jeg gleder meg masse til å sette i gang arbeidet med konkurransen!
Carsten Gunnarstorp, konkurranseansvarlig i ANFO
Kundeservice Awards er en konkurranse for skal fremme seriøsitet, gi anerkjennelse og ikke minst yrkesstolthet for alt det flotte arbeidet som gjøres av de som jobber i et kundesenter eller callcenter. I tillegg gir jo en seier mye motivasjon og god markedsføring, og nettopp derfor bør din virksomhet delta i konkurransen.
Jeg gleder meg til å juryere Kundeservice Awards 2023! Vi er helt avhengige av god service i kontakten med kundene våre. Veien til økt topplinje går direkte via våre kollegaer med personlig kundekontakt i sannhetens øyeblikk. Service selges ikke – service kjøpes. Derfor bruker vi Kundeservice Awards til å feire godt kundeservice- og salgsarbeid.
Gorm Kunøe, jurygeneral i Kundeservice Awards