Delta i Young Lions Marketers

Vi inviterer markedsførere fra 30 år eller yngre til å delta!

Cannes er for mange markedsførere alt man kan drømme om. Her møter du spennende mennesker innen byrå, media, AdTech og stadig flere annonsører. En festival fullpakket av foredrag, workshops, fester, møter og alt ellers av faglige og sosiale møteplasser. Trenger du inspirasjon som markedsfører finnes det knapt en bedre arena enn Cannes i slutten av juni.

Å delta i Young Lions er noe alle som har muligheten burde gjøre. Konkurransen er faglig interessant, måten den blir gjennomført på utfordrer deg på helt nye måter —og ikke minst får man muligheten til å møte masse flinke folk.

Alexander Mostue,
vinner av Young Lions Media Norge 2018

Forutsetningen for å delta er at du er annonsør og at begge deltagerne er 30 år eller yngre. Jobben lages ut fra en skissert problemstilling lagt frem av Flyktninghjelpen. Presentasjonen må lages på engelsk da konkurransen i Cannes også går på engelsk. ANFOs jury består av norske annonsører som kårer en vinner til å representere Norge i den internasjonale konkurransen.

Hvem kan konkurrere?

  • Norske annonsører.
  • Team på to stykker, 30 år eller yngre. Det vil si født den 23.06.1992 eller senere.
  • I samarbeid med TRY Opt dekker ANFO overnatting (en 3-roms leilighet i Cannes sentrum er reservert til vinnerteamet fra søndag 18. juni), og delegatpass (inntil kr. 45.000,-). Gjelder kun medlemmer av ANFO, ikke-medlemmer står for alle kostnader selv.

TRY heier på unge talenter, og vi har ansatt en rekke flinke profiler med interesse for markedsføring, performance, strategi, teknologi og kreativitet de siste årene. Som en del av denne satsingen er det helt naturlig for oss å sponse Young Lions.

Gunnar Stensaker, daglig leder i TRY Opt

Les mer om TRY Opt her.

Young Lions Marketers 2023 i Norge:

  • 17.mars – Påmeldingsfrist.
  • 21. mars kl. 14:00 – Brief gjennomgang i Kongens gate 21
  • 24. mars kl. 16:00 – Innleveringsfrist, sendes til marlene@anfo.no
  • 30. mars kl. 15:00 – Presentasjon. Hvert team får 5 minutter til å presentere sitt case med 10 slides, samt en siste oppsummerende 11. slide. Akkurat som i Cannes. Deretter bruker juryen 5 minutter til å stille spørsmål. Presentasjon og Q&A foregår på engelsk.
  • 30. mars kl. 17:00 – Hyggelig samling hvor vinnerteamet blir kåret
  • Vinnerteamet binder seg til å delta på konkurransen i Cannes. Hvor reise og deligatpass er dekket av TRY. 

Årets jury:

  • Hanne Gilje Sekse, Head of Digital i Try Opt
  • Alexander Mostue, konsulent i Publicis Kitchen. Alexander vant Young Lions Media Norge i 2018, og sølv i film i 2019
  • Henrik Norem, prosjektleder Marketing i Orkla Confectionery & Snacks. Henrik vant Young Lions Marketers 2021
  • Even Kjos Brandeggen, Head of Marketing i Dr. Oetker
  • Thomas Rønnerud, kommersiell direktør i ANFO

Young Lions Marketers i Cannes avholdes 19.-23. juni – mer informasjon kommer.

Niroshan Roman og Mathias Flo Hjetland fra DNB vant Young Lions Marketers 2022 Norge.

Les om vinnerne av Young Lions Marketers 2022 Norge Niroshan Roman og Mathias Flo fra DNB her.

Del dette innlegget:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin