Dette er en konkurranse som hedrer den beste bruken av eksisterende markedsteknologi i kombinasjon med kreativt innhold.
MarTech Award er etablert fordi markedsføring og teknologi i stor grad går hånd i hånd. Effektiv markedsføring handler i dag mye om bruk av riktig teknologi på riktig måte. ANFO vil nå kåre de beste arbeidene og markedsaktivitetene i bransjen. I MarTech Award konkurreres det om gull, sølv og bronse, og juryen legger lik vekt på strategi, kreativitet og resultat.
Kategoriene i MarTech Award er:
- B2C
- B2B
- Best bruk av kundeklubb/ lojalitetsprogram
- Non-Profit
- Best bruk av E-post
- Best bruk av søk
- Best bruk av netthandel
- Best bruk av sosiale media
- Best bruk av data-basert innsikt
- Årets innovasjon
Jurygeneral for MarTech Award er Kent Jordet og ansvarlig for konkurransen i ANFO er Teknologi Direktør Fredrik Pettersson.
Vi i ANFO tror at kombinasjonen av kreativitet som virkemiddel og teknologi som premissleverandør gir de beste resultatene. Vi gleder oss til å se de beste, mest effektfulle bidragene i bransjen
Fredrik Pettersson i ANFO

Jurymedlemmene i MarTech Award 2022:
- Tonje Elvevold, Høyskolen Kristiania
- Niclas Rämje, Madington
- Maren Qvale, Metro Branding
- Merethe Nyvold Johannessen, Tine
- Tormod Olsen, Journey
- Kent Jordet, Jurygeneral
- Kei Grieg Toyomasu, Norwegian
- Morten B. W. Tønnessen, Norsk Rikstoto
- Sara Billington Saeme, Publicis
- Tim Nilo, Askeladden
- Eirik Harildstad, Ahead
- Camilla Gilje Thommessen, Røde Kors
- Henning Feltstykket, Ålreite Folk
- Margrethe Wam Solvang, Google
- Bendik Heiberg, Curamando
- Nina K. Hareide-Larsen, Meta
- Hanne Eilen Lohne, Schibsted
- Hanne Gilje Sekse, Try Opt
Har du spørsmål om konkurransen? Kontakt Fredrik Pettersson på tlf. 98097632 / fredrik@anfo.no
eller Julie Rønning-Arstad på tlf. 91646432 / julie@anfo.no