MarTech_Award_Logo_bg_620x350

Lansering av MarTech Award

MarTech Award er det nyeste tilskuddet til konkurransene våre i ANFO.

Dette er en konkurranse som hedrer den beste bruken av eksisterende markedsteknologi i kombinasjon med kreativt innhold. 

MarTech Award er etablert fordi markedsføring og teknologi i stor grad går hånd i hånd. Effektiv markedsføring handler i dag mye om bruk av riktig teknologi på riktig måte. ANFO vil nå kåre de beste arbeidene og markedsaktivitetene i bransjen. I MarTech Award konkurreres det om gull, sølv og bronse, og juryen legger lik vekt på strategi, kreativitet og resultat. 

Kategoriene i MarTech Award er: 

  • B2C
  • B2B
  • Best bruk av kundeklubb/ lojalitetsprogram
  • Non-Profit
  • Best bruk av E-post
  • Best bruk av søk
  • Best bruk av netthandel
  • Best bruk av sosiale media
  • Best bruk av data-basert innsikt
  • Årets innovasjon

Jurygeneral for MarTech Award er Kent Jordet og ansvarlig for konkurransen i ANFO er Teknologi Direktør Fredrik Pettersson.

Vi i ANFO tror at kombinasjonen av kreativitet som virkemiddel og teknologi som premissleverandør gir de beste resultatene. Vi gleder oss til å se de beste, mest effektfulle bidragene i bransjen

Fredrik Pettersson i ANFO

Jurymedlemmene i MarTech Award 2022:

  • Tonje Elvevold, Høyskolen Kristiania
  • Niclas Rämje, Madington
  • Maren Qvale, Metro Branding 
  • Merethe Nyvold Johannessen, Tine
  • Tormod Olsen, Journey
  • Kent Jordet, Jurygeneral
  • Kei Grieg Toyomasu, Norwegian
  • Morten B. W. Tønnessen, Norsk Rikstoto
  • Sara Billington Saeme, Publicis
  • Tim Nilo, Askeladden
  • Eirik Harildstad, Ahead
  • Camilla Gilje Thommessen, Røde Kors
  • Henning Feltstykket, Ålreite Folk
  • Margrethe Wam Solvang, Google
  • Bendik Heiberg, Curamando
  • Nina K. Hareide-Larsen, Meta
  • Hanne Eilen Lohne, Schibsted
  • Hanne Gilje Sekse, Try Opt

Har du spørsmål om konkurransen? Kontakt Fredrik Pettersson på tlf. 98097632 / fredrik@anfo.no 
eller Julie Rønning-Arstad på tlf. 91646432 / julie@anfo.no

Del dette innlegget: