Annonsørrapporten 2022

Det er vanskelig å forutse hva som skjer i fremtiden, men vi er noen som prøver likevel. 

Hvert år gjennomfører ANFO flere større undersøkelser. På DSAD den 13. oktober presenterer vi den mest kjente og viktigste; Den Store Annonsørrapporten for 2022. 

I løpet av de ni årene vi har gjort undersøkelsen har annonsørrapporten etablert seg som kanskje det viktigste faktagrunnlaget i bransjen. 

Jan Morten Drange og Håvard Kvernaas Bakken fra ANFO står bak Annonsørrapporten

Rapporten gir innsikt i hvordan du og dine bransjekollegaer ser på markedsbudsjetter, virkemidler, medieutvikling og samarbeidsrelasjoner – både i dag og i fremtiden. Vi vet at rapporten har vært grunnlag for omorganiseringer, oppkjøp, strategiske veivalg og bedriftsetableringer. Både media og våre medlemmers samarbeidspartnere refererer hyppig til rapporten, og kanskje like viktig; funn i rapporten regelmessig lagt til grunn for faktabaserte diskusjoner.  

Rapporten deles eksklusivt med konferansedeltagerne og medlemmer av ANFO. 

Med andre ord lønner det seg å delta på DSAD den 13. oktober. Om du ikke allerede er medlem vet du hva du skal gjøre!

Del dette innlegget:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin