ANFO Effekt Grand Prix
Foto: Eivor Eriksen, Kampanje

McDonald’s tar Grand Prix

Med caset "Junkfood": Fra skjellsord til kvalitetsstempel tar McDonald’s gull i kategorien Smart Multi i tillegg til å få ANFO Effekts Grand Prix 2021.

Årets Grand Prix går til en aktør som har markert seg godt i hele ANFO Effekt sin historie – altså gjennom 10 år. De er godt plassert på topplistene over ANFO medlemmer med bra uttelling i løpet av ti år, og de presterer også i år. De leverer et solid håndverk, imponerende bruk av fakta og innsikt, i tillegg til betydelig dokumentasjon som viser sammenheng mellom innsats og effekt. Dermed gjør McDonalds storeslem for andre året på rad i ANFO Effekt og skriver seg med gullskrift inn i Effekt-historien.

Vi gratulerer McDonald’s med å hente den gjeveste prisen hjem i år igjen!

Se intervju med vinnerne på Kampanje TV her.

Komplett liste over alle vinnere ser du her.

Del dette innlegget: