Det er en økende etterspørsel etter kompetanse innen digital markedsføring samtidig som det er en knallhard konkurranse om markedets oppmerksomhet. Mange bygger opp egne in-house avdelinger og aldri før har kompetanse innen betalt annonsering, SEO, CRO og Google Ads vært så ettertraktet som nå.
På ANFO-seminaret «Slik ansetter du SEO, CRO og Google Ads-spesialister» her får du gode råd og tips om hva du trenger for å bygge opp og få tak på riktig in-house kompetanse. Vi skal innom mange relevante tema:
- Inhousing strategi
- Rekrutterinsprosess
- Hvordan bør annonsene se ut
- Preboarding
- Forholdet mellom internresurser og byrå
- Hvordan shoppe byråtjenester
Det er fornuftig å utforske in-housing, men hvordan skal du bygge en fullverdig rigg som er på nivå med de råeste byråene i markedet? Skal du velge å ha noe «innomhus» og hente resten utenfra?
Webinaret skal svare på følgende spørsmål:
- Hvilken kompetanse bør du ha på huset?
- Hvilke faglige krav skal stilles?
- Hvordan måle, motivere og belønne?
- Hvordan utvikle kompetanse, beholde dyktige folk og tiltrekke talent?
Webinaret ledes av noen av de mest anerkjente innen sine respektive fagfelt i Norge, som nå har etablert selskap Rocket. Et nytt byrå som foruten å jobbe med SEO, CRO og betalt annonsering, også jobber med rekruttering av spesialister innen nevnte disipliner.