In-housing og digital markedsføring

Slik ansetter du SEO, CRO og Google Ads-spesialister.

I 2015 ble vi utsatt for 5000 medieinntrykk daglig, i 2020 steg dette tallet til 7000. Evnen til å få til markedsføring og kommunikasjon blir viktigere enn å ha et konkurransedyktig tilbud i markedet. Du kan ikke kjøpe deg til suksess ved å ensidig hente kompetansen fra eksterne byråer, du må ha gode markedsføringsressurser internt. 

  • Hvilken kompetanse bør du ha på huset?
  • Hvilke faglige krav skal stilles?
  • Hvordan måle, motivere og belønne?
  • Hvordan utvikle kompetanse, beholde dyktige folk og tiltrekke talent?

Et praktisk webinar, med noen av bransjens dyktigste hoder innen SEO, programmatisk og betalt søk og CRO – for daglige ledere og andre som jobber i større virksomheter innen markedsføring, strategi og rekruttering.

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker