Hva ser MMM-juryen etter i et case?
– Vi må lære og bli inspirert av hverandre og MMM er en perfekt samling for dette. MMM er viktig for bransjen som helhet, synes juryleder Margrethe Wam Solvang fra Google Norge. Jeg tror vi kommer til å se de mest spennende bidragene noensinne, gitt det året vi har vært igjennom.
Se video der Margrethe forteller hva hun ser etter i et godt MMM-case. ▲
Årets jury består av :
- Lars Istre – Markedssjef, Vipps
- Tonje Elvevold – Markedsansvarlig, Høyskolen Kristiania
- Mari Falkenberg – Brand Manager, Mondelez
- Kei Toyomasu – Markedsdirektør, Norwegian
- Per Christian Huse – Markedssjef/Marketing Manager, Toyota
- Stian Fongaard – Dagligleder, Make
- Kjell Arild Nielsen – Senior digital Manager, Altibox
- Catrine Nicolaisen – Digital CRM rådgiver, Kreftforeningen
- Herman Winje – CRM, OBOS
- Maren Qvale – Rådgiver digital synlighet, Metro Branding
- Camilla Thommessen – Innholdsansvarlig, Røde kors
- Ane J. Nyman – Digital rådgiver, Ålreite folk
- Christoffer Sapienza – Marketer, DNB
- Kathrin Myrvang – Markedsjef, HyperRedink
- Ida Bryhni – Media & Performance Marketing Manager, Volvo
- Merethe Nyvold Johannessen – Sjef Marked & Innsikt, Felleskjøpet Agri
- Lena Muruåsen – Leder CRM, Oculos
- Niclas Rämje – CEO, Maddington
- Thomas Borgen Helland Torgersen – CCO, Kobler
- Thomas Straw – Konsulent, Caulis
- Geir Langbakken – CEO, Link Retail
- Liv Anne Holst – Head of Marketing and Communications Norway, Bisnode Dun&Bradstreet
- Kent Jordet – Director CRM og Loyalty, Hurtigruten
- Sverre Strøm Torjuul – Styreleder og partner, Maskineriet
- Even Jacobsen – Marketing Strategy Manager, ORKLA
- Sist men ikke minst, årets jurygeneral: Margrethe Wam Solvang – Agence lead i Google
– Det jeg ser etter i et case er hvordan man har gjennomført; fra planlegging med datainnsikt, til strategivalg, kreativiteten i det hele, og frem til resultatene. Jeg gleder meg til å se alle bidragene, som nok vil være ekstra spennende i år, sier jurylederen.