Fra pekefinger til begeistring: Hvordan snakke om bærekraft?

Slår et slag for mer kreativitet – alle steder i organisasjonen.

Den enkleste endringen selskaper, organisasjoner og mennesker kan gjøre for planeten er å minske, redusere, dempe, slutte med… (Sett inn valgfritt negativt ord.) Men det skaper verken begeistring eller et ønske om å delta.

Vi vil slå et slag for mer kreativitet – alle steder i organisasjonen. Slik at fokus flyttes fra hva vi må ha mindre av, til hva vi trenger mer av. Det er utgangspunktet for hvorfor Bureau finnes – og for foredraget til Maja Folgerø og Snorre Martinsen, kreative rådgivere i Bureau.

Du hører dem på ANFO-konferansen Bærekraftig markedsføring – er det mulig? den 12. mai. Meld deg på i dag!

Program for dagen:

Hva ligger i begrepet bærekraft og det grønne skifte, og hvordan vil det påvirke din virksomhet – Mia Ebeltoft, Managing director i Climate Risk Advisory

Hva er lov og ikke lov rundt kommunikasjon og bærekraft? – Hans Erik Johnsen, partner og Maria Høye Haugstad, fast advokat i Wiersholm

Fra pekefinger til begeistring: Hvordan snakke om bærekraft? – Maja Folgerø og Snorre Martinsen, Kreative rådgivere i Bureau

Tekstilaksjonen og den nye sirkulære standarden – Linda Refvik, daglig leder i Norwegian Fashion & Textile Agenda

Bærekraft i daglivarebransjen – Jacob Rolland, marketingsjef i KIWI minipris

#velkommen2030 – Siri Norhagen, Acting Sustainability Manager i IKEA Norge

Forbrukerne vil, du kan hjelpe dem å få det til – Sunneva Kilsti, seniorrådgiver og Mia Harboe, rådgiver i Opinion

NB! Konferansen er gratis for ANFO-medlemer.

Del dette innlegget: