Fra pekefinger til begeistring: Hvordan snakke om bærekraft?

Slår et slag for mer kreativitet – alle steder i organisasjonen.

Den enkleste endringen selskaper, organisasjoner og mennesker kan gjøre for planeten er å minske, redusere, dempe, slutte med… (Sett inn valgfritt negativt ord.) Men det skaper verken begeistring eller et ønske om å delta.

Vi vil slå et slag for mer kreativitet – alle steder i organisasjonen. Slik at fokus flyttes fra hva vi må ha mindre av, til hva vi trenger mer av. Det er utgangspunktet for hvorfor Bureau finnes – og for foredraget til Maja Folgerø og Snorre Martinsen, kreative rådgivere i Bureau.

Du hører dem på ANFO-konferansen Bærekraftig markedsføring – er det mulig? den 12. mai. Meld deg på i dag!

Program for dagen:

Hva ligger i begrepet bærekraft og det grønne skifte, og hvordan vil det påvirke din virksomhet – Mia Ebeltoft, Managing director i Climate Risk Advisory

Hva er lov og ikke lov rundt kommunikasjon og bærekraft? – Hans Erik Johnsen, partner og Maria Høye Haugstad, fast advokat i Wiersholm

Fra pekefinger til begeistring: Hvordan snakke om bærekraft? – Maja Folgerø og Snorre Martinsen, Kreative rådgivere i Bureau

Tekstilaksjonen og den nye sirkulære standarden – Linda Refvik, daglig leder i Norwegian Fashion & Textile Agenda

Bærekraft i daglivarebransjen – Jacob Rolland, marketingsjef i KIWI minipris

#velkommen2030 – Siri Norhagen, Acting Sustainability Manager i IKEA Norge

Forbrukerne vil, du kan hjelpe dem å få det til – Sunneva Kilsti, seniorrådgiver og Mia Harboe, rådgiver i Opinion

NB! Konferansen er gratis for ANFO-medlemer.

Del dette innlegget:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker