Forbrukerne vil, du kan hjelpe dem å få det til!

Hva skal til for å hjelpe norske forbrukere til å oppfylle sine ambisjoner om en mer bærekraftig livsstil?

Det er lett å kritisere forbrukerne for tomt prat når de påstår at de ønsker bærekraftige produkter. De sier én ting, men gjør noe annet. Hvem har skylda – du eller de?

Bærekraft er i fokus den 12. mai på konferansen Bærekraftig Markedsføring – er det mulig?

Fra Opinion har vi med oss seniorrådgiver og partner Sunneva Kilsti og rådgiver Mia Harboe som skal gi oss god og viktig innsikt om forbrukerne. De skal se på hvorfor folk er som de er, fra biologi og psykologi til sosiologi. Og hva som skal til for å hjelpe norske forbrukere til å oppfylle sine egne (og dine) ambisjoner om en mer bærekraftig livsstil. Se video med Sunneva Kilsti som forteller litt om hva hun skal snakke om på konferansen.

På den heldigitale ANFO-konferansen får du høre disse foredragene:

  • Hva ligger i begrepet bærekraft og det grønne skifte, og hvordan vil det påvirke din virksomhet. 
  • Hva er lov og ikke lov rundt kommunikasjon og bærekraft?
  • Fra pekefinger til begeistring: Hvordan snakke om bærekraft?
  • Tekstilaksjonen og den nye sirkulære standarden
  • Bærekraft i daglivarebransjen
  • #velkommen2030
  • Forbrukerne vil, du kan hjelpe dem å få det til

Konferansen er gratis for ANFO-medlemmer.

Del dette innlegget: