Årets ANFO Effekt prisutdeling går av stabelen den 18. mars. I år serverer vi en heldigital prisutdeling der alle er velkommen til å delta.
Vi har latt oss inspirere av NRKs braksuksess Maskorama og har gjemt en bransjekollega bak birøkterdrakten. Hvem? Det er nå opp til deg å gjette!
Vi legger ut en ledetråd hver dag helt frem til 17. mars:
- Ledetråd 1: Lat og usporty. Trener aldri. Ikke så glad i frisk luft og mosjon. #liveterbestinne
- Ledetråd 2: Liverpool-fan
- Ledetråd 3: Vokst opp i en liten bygd i Hedmark (nå Innlandet) som heter Brøttum. Veldig stolt over bakgrunnen min og elsker hjembygda.
- Ledetråd 4: Journalist og redaktør
- Ledetråd 5: Elsker hardrock
- Ledetråd 6: Utdannet ved høyskolen i Oslo, universitetet i Oslo og Trondheim
- Ledetråd 7: Jobber i det fjerde største medieselskapet i Norge
- Ledetråd 8: Vi er ute etter en dame
- Ledetråd 9: Ekstremt glad i glitter og glamour. Alltid mest pyntet på fes
- Ledetråd 10: Nominert til «Årets kvinnelige medieleder 2020»
Send dine forslag til: effekt@anfo.no Du kan gjette så mange ganger du vil. Frist for innsendelse: 18. mars kl. 15:00. Den heldige vinner vil bli offentliggjort på ANFO-bloggen fredag 19. mars.
Gjetter du riktig er du med i trekningen av et års forbruk av honning fra Honningcentralen.
Hvorfor er bien et symbol på ANFO Effekt?
Bien treffer der den skal, setter spor etter seg og gir liv.
ANFO EFFEKT belønner målrettet, treffsikkert og effektfullt marketingarbeid. Derfor er bien det perfekte symbol for vår anerkjente casekonkurranse.