Hjertelig velkommen!
18. mars kåres vinnerne av ANFO Effekt 2020. Vi pleier å samle bransjen til en real festkveld der vi hedrer gode, effektfulle markedføringsinnsatser med prisutdeling, festmiddag og show. I år serverer vi en heldigital prisutdeling der alle er velkommen til å delta.
Program:
Kl. 09:00 – Velkommen / kategori Smart Singel
Kl. 10:00 – Kantar innsiktspris / kategori Vekst / Bauer Medias Merkevarepris
Kl. 11:00 – Kategori B2B
Kl. 12:00 – Kategori NY
Kl. 13:00 – Kategori Smart Multi
Kl. 14:00 – Grand Prix / avslutning
Hva er ANFO Effekt?
Målet med ANFO Effekt er å fremheve de beste markedsføringsjobbene som evner å skape verdi. De siste 8 årene har ANFO Effekt konkurransen mottatt mer enn 1100 Effekt-case. Et godt case kan fokusere på ett eller flere virkemidler, eksempelvis event, sosial media, PR, massekommunikasjon, design, pris og distribusjon. Det viktige er ikke mediekanal eller kommunikasjonsdisiplin, men evnen til å dokumentere en klar og beviselig sammenheng mellom innsats og effekt
Over 100 innsendte bidrag til årets ANFO Effekt tyder på at reklame- og kommunikasjonsbransjen fortsatt ser på seg selv som svært effektive. Gratulerer til alle som har skrevet case og dokumentert effekten av gode strategier og smarte idéer!
Velkommen til en heldigital prisutdeling!
Vi vil slipper videoer for hver kategori én gang i timen fra kl. 09:00, og det vil bli delt ut priser frem til 14:15.
Hold av dagen og følg med på ANFO-TV! Vi gleder oss til å avsløre alle vinnerne.