Video levert av RedAnt.

ANFO Effekt prisutdeling 18. mars

Meld deg på i dag, gratis for alle!

Hva er ANFO Effekt? 

Målet med ANFO Effekt er å fremheve de beste markedsføringsjobbene som evner å skape verdi. De siste 8 årene har ANFO Effekt konkurransen mottatt mer enn 1100 Effekt-case. Et godt case kan fokusere på ett eller flere virkemidler, eksempelvis event, sosial media, PR, massekommunikasjon, design, pris og distribusjon. Det viktige er ikke mediekanal eller kommunikasjonsdisiplin, men evnen til å dokumentere en klar og beviselig sammenheng mellom innsats og effekt

Over 100 innsendte bidrag til årets ANFO Effekt tyder på at reklame- og kommunikasjonsbransjen fortsatt ser på seg selv som svært effektive. Gratulerer til alle som har skrevet case og dokumentert effekten av gode strategier og smarte idéer!

Årets jury har bestått av: 

Marius Gulbrandsen – Orkla ● Pål Yngve Ødegård – Amedia Salg og Marked ● Catharine Mitlid – Publicis Groupe ● Torstein Rafgård – OMD, Petter Høie – Facebook ● Torbjørn Furu Krogstad – Geelmuyden Kiese ● Cathrine Moksnes – Maarud ● Anette Heier White – Bauer Media ● An Ho – BC Norway ● Camilla Hegrestad – Mills ● Tomas B Torgersen – Kobler ● Christel Dahl – Vizeum ● Hanne Eilen Lohne – Mindshare Norway ● Henrik Berger Jørgensen – Fightingeverydayboredom ● Frode Fimreite – Tine ● Alexander Mostue – Atyp ● Nikolai Andersen – Los&Co ● Marianne Johnsen – Marketing Clinic ● Ingvar Sandvik – Kantar ● Gabrielle Denise Juell – Elkjøp ● Martin Wenstad Janssen – Aller Media ● Majid Malik – Bisnode ● Line Arneberg – Schibsted Marketing Services ● Yngve Karlsen – RED dentsu X

Årets prisutdelingen den 18. mars blir i år et heldigital event hvor alle kan være med uansett hvor de befinner seg.

Del dette innlegget:

Les også