Slik utnytter SATS mulighetene i koronatiden

Det er nå markedet skifter. Da er det viktig å snakke om det å være annonsør og hvordan nå kundene med rett budskap.

Få med deg foredraget av Sondre Gravir fra årets DSAD i oktober. I videoen hører du hele foredraget «SATS og Covid19 – hvordan utnytter SATS mulighetene».

Det er akkurat nå man skal være til stede og kommunisere med kundene. Det er nå markedet skifter. Da er det viktig å snakke om det å være annonsør og hvordan nå kundene med rett budskap.

Endringene vi ser rundt oss som følge av Covid19 er krevende for SATS og veldig mange andre virksomheter. Men samtidig er det også mange muligheter som oppstår i en slik situasjon. Her deler Sondre erfaringer fra håndteringen av krisen i SATS, hvordan de jobber for å aktivere sine medlemmer i en abonnementsbasert forretningsmodell og ikke minst tar han for seg digitale muligheter spesifikt for denne bransjen.

Sondre Gravir er CEO i SATS Group. Fra tidligere har han meget bred erfaring fra diverse stillinger i Schibsted hvor han i flere år var en svært sentral person både i konsernledelse men også som Adm dir i flere Schibsted selskaper. Både i tradisjonelle media og classified delen av selskapet.

Del dette innlegget:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker