Media Planning in 2021 and Beyond

Fra årets DSAD har vi gleden av å presentere; Samuel Scott er en internasjonalt anerkjent foredragsholder og konsulent. I tillegg har han en fast spalte i den globale og meget anerkjente markedsføringspublikasjonen The Drum.

Sam er amerikaner, bosatt i Tel Aviv og har en ganske imponerende bakgrunn fra både Mediebransjen og Tech industrien.

Sam er med sin bakgrunn fra media, markedsføring og teknologi spesielt opptatt av effekter i krysningspunktet media og teknologi. Han er overbevist om at dagens nesten ensidige fokus på kortsiktige resultater er skadelig for markedsføringens mer langsiktige effekter.

I denne presentasjonen argumenterer han sterkt for, med støtte fra flere anerkjente bransjetungvektere og analyser at vi må se på media planning med nye øyne.

Det handler om å integrere analoge og digitale virkemidler, kortsiktige virkemidler og mer langsiktige strategier for å skape optimale resultater for kundene.

Del dette innlegget:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker