rethink_retail_2020_headerBilde_NY_bred

Rethink Retail: Legg til rette for morgendagen

Detaljhandelen står foran store og til dels helt nye utfordringer. Gamle oppskrifter kan nok fortsatt fungere, men i mange tilfeller er de nettopp det som ligger i navnet; Gamle! Det som virket i går vil i mange sammenhenger ikke fungere i dag, ei heller i fremtiden.


Kundene vil utfordre oss og vi må legge til rette for morgendagens handleopplevelser. Ønsker man å lykkes som retailer i fremtiden er det mekanismer som må forstås og utnyttes, i butikk og kommunikasjon. Det handler om innsikt, det handler om butikk og konseptutvikling, forbrukerforståelse og om gode og relevante historier. Dagens kundereise er helt annerledes enn den har vært før. Balansen mellom fysiske butikker og netthandel er betydelig endret. Covid-19 pandemien har dessuten endret mye. Hvor mye som er varig vil vi se i årene som kommer.


Sammen med Retailspesialistene i Schjærven har vi laget dagen Rethink Retail. Vi har et begrenset antall seter tilgjengelig på Latter. På Livestream kan du få med deg dagen fra akkurat der du måtte ønske. I ettertid vil vi gjøre dagen tilgjengelig på ANFO-Tv. Der kan du se den så ofte du vil.

DATO: 14. januar.

HVOR: Latter i Oslo eller via Livestream.


Del dette innlegget: