Charlotte Gretter forteller mer om MarTech og MarTech Academy. Her fra årets MarTech-dag, Latter 10. september på Latter.

Vi gjentar høstens suksess: MarTech Academy

Til manges glede gjentar vi suksessen MarTech Academy allerede i november. Skolen går over 4 moduler fordelt på fire uker med 2 timer digitalt fremmøte og ca 2 timer hjemmelekse. Se videoen ovenfor der Charlotte Gretter forteller mer om innholdet i MarTech Academy.

Etter endt kurs skal deltakeren ha nødvendig kompetanse og innsikt for å kunne implementere en MarTech-strategi i sin egen organisasjon. 

Hvorfor MarTech?

Jo, MarTech har fått betydelig oppmerksomhet gjennom årene og omdefinerer markedsføringsstrategier. Å navigere i over åtte tusen markedsføringsplattformer og teknologier kan være utfordrende og noen ganger forvirrende. Dette er grunnen til at alle bedrifter trenger en solid strategi når de skal velge og koble sammen sin teknologimiks. Samtidig må teamet for markedsføringsoperasjoner ha de rette ferdighetene og prosessene på plass for å utnytte teknologien og oppnå suksess. 

Kom igang med ANFO MarTech Academy

Her vil du lære deg å etablere et praktisk rammeverk som hjelper deg å bygge markedsføringens teknologistrategi, styrke din interne kompetanse innen MarTech og optimalisere arbeidsprosessene rundt smidige praksiser. Skolen arrangeres i samarbeid med Omnicom Media Group.

Praktisk

ANFO MarTech Academy består av 4 moduler: Kurset består av en teoridel samt praktiske øvelser. Kursmateriell vil bli gitt til kursdeltakerne før hver modul.

Første kursdag er onsdag 11. november 2020 og kurset varer i fire uker (en modul hver uke). Hver modul består av 2 timer digitalt fremmøte og ca 2 timer hjemmelekse. Parallelt har deltakerne muligheten til å få private konsulenttimer med foreleseren. 

Dato: Onsdag 11., 18. og 25. november + 2. desember

Skolen holdes av Charlotte Gretter fra Omnicom Media Group samt spesielt inviterte forelesere til hver modul.

Charlotte Gretter, Head of Technology – Omnicom Media Group
Charlotte has utilized her experience from developing up-skilling programs in Telenor Group and Omnicom Media Group to partner with ANFO in creating the MarTech Academy. The MarTech Training Academy should equip marketers will all elements and insights to start implement a MarTech strategy in their own organization.

Del dette innlegget: