_MMM jury_bred_shv
MMM juryen: Ina Svarød, Anna Gilpin, Ulrica Risberg, Kjersti Elisabeth Andresen, Thomas Horn, Therese Løyning Vu, Rune Hadland, Simen Halvorsen, Marianne Tuen Smedås, Christian Brosstad, Gunnar Stensaker, Martine Flatlie, Cecilie Helland-Evebø, Nils Ivar Jacobsen, Lotte Mathilde Quéry, Kine Bergseth, Jo Simen Skog, Elin Tvedt, Ben Christensen, Siri Nodland, Pål Espen Machulla, Nicolay Corneliussen, Hege Barbara Aarhus, Thea Skouen, Geir Iversen, Erik Solberg, Linn Johnsson, Kaare Øystein Trædal, Snorre Martinsen, Herman Winje, Kjetil Løken, Marie Lunde, Christoffer Nergård, Christine Torp, Øyvind Vederhus, Marius Gulbrandsen, Jorun Thue, Andreas Hautau, Kjetil Branæs, Marianne Skau, Marius Backer Patrocollo, Frode Sylliåsen.

Årets MMM-jury er klar

Innsendelse til årets MMM er igang! NY FRIST: 27. september

Årets MMM (Max Marketing Mix) er i gang. Konkurransen ble etablert så tidlig som i 1988! Siden den gang er mediebransjen totalt endret, teknologien har gjort sitt inntog og gir oss nå helt andre muligheter for dialog. Inntoget av annonse- og markedsføringsteknologi, samt bedre og større volum av data, har medført en eksplosiv vekst innen automatisert personifisert kreativ produksjon.

«Gode løsninger fortjener både heder, ære og masse oppmerksomhet. Vi er overbevist om at et MMM med fokus på deling og læring er veien å gå for å skape enda mer effektiv kommunikasjon i en verden som nå gir oss nesten uante muligheter», sier Trygve Tellefsen, ansvarlig for MMM i ANFO.
 

Disse er i juryen

«Vi i ANFO er heldige å få så gode folk med solid kompetanse og variert bakgrunn med oss inn i juryeringen. Jeg er trygg på at denne juryen kommer til å sørge for å løfte frem de beste jobbene på en god måte. Prisutdelingen blir forresten 4. november», fortsetter Trygve Tellefsen i ANFO.

«Vi er strålende fornøyde med årets jury.»
Trygve Tellefsen i ANFO

Juryeringen ledes av jurygeneral Ina Svarød fra TRY

«Jeg vil først og fremst si at det er en ære å være jurygeneral. Men viktigst av alt er det at MMM er en konkurranse som bedømmer både strategi, kreativitet og resultat. MMM er faktisk den eneste konkurransen som gjør dette. Og det er beviset på at CRM er et omnikanal-fag, og ikke begrenset til CRM kanalene,» sier Ina Svarød fra TRY og fortsetter: «Casene i MMM må ha en idé, samtidig som de viser til resultater som er ubestridelige og konkrete. For meg er dette det beste jeg kan få av faglig påfyll!  Det er svært inspirerende å juryere og vurdere andres gode tanker og løsninger.»

«For meg er dette det beste jeg kan få av faglig påfyll!»
Ina Svarød, jurygeneral i MMM og rådgiver i TRY


Vi har lyttet til signaler og gir allerede nå en utsatt frist for innsendelse: 27. september

Prisutdeling: 4. november

Del dette innlegget: