Årets MMM (Max Marketing Mix) er i gang. Konkurransen ble etablert så tidlig som i 1988! Siden den gang er mediebransjen totalt endret, teknologien har gjort sitt inntog og gir oss nå helt andre muligheter for dialog. Inntoget av annonse- og markedsføringsteknologi, samt bedre og større volum av data, har medført en eksplosiv vekst innen automatisert personifisert kreativ produksjon.
«Gode løsninger fortjener både heder, ære og masse oppmerksomhet. Vi er overbevist om at et MMM med fokus på deling og læring er veien å gå for å skape enda mer effektiv kommunikasjon i en verden som nå gir oss nesten uante muligheter», sier Trygve Tellefsen, ansvarlig for MMM i ANFO.
Disse er i juryen
«Vi i ANFO er heldige å få så gode folk med solid kompetanse og variert bakgrunn med oss inn i juryeringen. Jeg er trygg på at denne juryen kommer til å sørge for å løfte frem de beste jobbene på en god måte. Prisutdelingen blir forresten 4. november», fortsetter Trygve Tellefsen i ANFO.

«Vi er strålende fornøyde med årets jury.»
Trygve Tellefsen i ANFO
Juryeringen ledes av jurygeneral Ina Svarød fra TRY
«Jeg vil først og fremst si at det er en ære å være jurygeneral. Men viktigst av alt er det at MMM er en konkurranse som bedømmer både strategi, kreativitet og resultat. MMM er faktisk den eneste konkurransen som gjør dette. Og det er beviset på at CRM er et omnikanal-fag, og ikke begrenset til CRM kanalene,» sier Ina Svarød fra TRY og fortsetter: «Casene i MMM må ha en idé, samtidig som de viser til resultater som er ubestridelige og konkrete. For meg er dette det beste jeg kan få av faglig påfyll! Det er svært inspirerende å juryere og vurdere andres gode tanker og løsninger.»

«For meg er dette det beste jeg kan få av faglig påfyll!»
Ina Svarød, jurygeneral i MMM og rådgiver i TRY
Vi har lyttet til signaler og gir allerede nå en utsatt frist for innsendelse: 27. september
Prisutdeling: 4. november
