Med torsdagens MarTech-dag fortsetter ANFO å sette fokus på utviklingen innen MarTech. Denne dagen får du lære mer om MarTech i dag og hva det betyr for deg som markedsfører.
Seminaret gjennomføres på Latter. Det vil også være mulig å delta via en digital livestream hvis du ønsker det.
Markedsføring er en teknologidrevet disiplin. Alle som i dag jobber i en markedsavdeling må forholde seg til markedsføringsteknologi – MarTech som gjør det enklere for markedsførere å effektivisere og skalere markedsføringsaktiviteter.
Program:
- MarTech. Himmel eller Helvete – Bendik Heiberg, Curamando
- Skaper data effekt eller effektivitet? – Daniel Granlund Bredahl, Diar
- A nightmare on Tech Street – Marius Guldbrandsen, Orkla
- ANFO MarTech studie og status – Håvard Kvernaas Bakken og Fredrik Pettersson, ANFO
- Kort om kompetansekrav – Anna Blom Rian, Teft
- Mediekjøp – hvorfor må det være så komplisert? Thomas Bjerkeli, Publicis Media og Håvar Sesseng, Starcom
- Brukersentrert og datastyrt markedsføring. Kontroll for bruker, annonsør og publisist – Simen Breen, Schibsted
- ANFO MarTech Academy – Charlotte Gretter, Omnicom Media Group
- It’s 1st party time! Marius Patrocollo, Adform
- ISBA Programmatic waterfall modell – Stephen Chester, ISBA og Sam Tomliston, PwC UK