MarGTech_1024x500

Bli med på årets viktigste event om MarTech

Fortsatt plasser igjen til neste seminar: MarTech torsdag 10. september

Med torsdagens MarTech-dag fortsetter ANFO å sette fokus på utviklingen innen MarTech. Denne dagen får du lære mer om MarTech i dag og hva det betyr for deg som markedsfører.

Seminaret gjennomføres på Latter. Det vil også være mulig å delta via en digital livestream hvis du ønsker det.

Markedsføring er en teknologidrevet disiplin. Alle som i dag jobber i en markedsavdeling må forholde seg til markedsføringsteknologi – MarTech som gjør det enklere for markedsførere å effektivisere og skalere markedsføringsaktiviteter.

Program: 

  • MarTech. Himmel eller Helvete – Bendik Heiberg, Curamando
  • Skaper data effekt eller effektivitet? – Daniel Granlund Bredahl, Diar
  • A nightmare on Tech Street – Marius Guldbrandsen, Orkla
  • ANFO MarTech studie og status – Håvard Kvernaas Bakken og Fredrik Pettersson, ANFO
  • Kort om kompetansekrav – Anna Blom Rian, Teft
  • Mediekjøp – hvorfor må det være så komplisert? Thomas Bjerkeli, Publicis Media og Håvar Sesseng, Starcom
  • Brukersentrert og datastyrt markedsføring. Kontroll for bruker, annonsør og publisist – Simen Breen, Schibsted
  • ANFO MarTech Academy – Charlotte Gretter, Omnicom Media Group
  • It’s 1st party time! Marius Patrocollo, Adform
  • ISBA Programmatic waterfall modell – Stephen Chester, ISBA og Sam Tomliston, PwC UK

Del dette innlegget: