2018_MMM_Hausmann_Posten_1024x500
Hausmann og Posten ble lykkelige gullvinnere ved siste MMM.

MMM-jakten er i gang

Vi jakter på gode caser til årets MMM-konkurranse. Påmeldingen er åpen!

Gode løsninger fortjener både heder, ære og masse oppmerksomhet. Det er mye glede i å konkurrere! Hent frem dine beste markedsføringskampanjer og bli med i konkurransen sammen med de beste i bransjen.

Her settes det søkelys på kampanjer som har gitt gode og målbare resultater. I MMM bedømmer juryen jobbene etter kriteriene: Strategi, kreativitet og resultat.

Nå er det tid for å sende inn dine beste case!

Påmeldingsfrist: 30. september

Det er alltid gøy å konkurrere! Film: RedAnt

Hva er MMM

På MMM samles reklamebyråer, mediebyråer, callsentre, konsulentselskaper og produsenter, og Norges største og viktigste annonsører med interesse for kundedialog, og salg, til kompetanseheving og relasjonsbygging. Under kveldens arrangement premieres de aller beste jobbene innen MMM-konkurransen som premierer bransjens mest effektive kampanjer innen direktemarkedsføring.

Gode kampanjer fortjener heder og ære. 

I MMM gransker vi strategi, kreativitet og effekt med argusøyne for å premiere de beste jobbene, kampanjene eller aktivitetene som retter seg mot en spesifisert målgruppe og hvor du har et målbart resultat å vise til. Prisvinnerne kvalifiserer direkte til semifinalen i Echo Awards i USA.

Del dette innlegget:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Meld deg på nyhetsbrevet

Følg oss på sosiale medier

Bli medlem

Vil du vite mer om medlemskap i ANFO? Skriv inn navn og e-post, da tar vi kontakt og forteller mer om medlemskap og fordeler.

Abonnér via Apple, Spotify, Podchaser eller Spreaker