cavai_event_v3

Hvilke utfordringer kan samtalebasert reklame løse for deg som annonsør?

I dette webinaret presenterer Cavai kort hva samtalebasert reklame er, hvordan gjør man dette på best mulig måte. De har også med noen case fra annonsørene og viser til konkrete praktiske eksempler. Casene blir presentert av annonsørene selv.

Under MMM i november vant Cavai prisen for best bruk av ny teknologi med deres Chat bubble. 

Program: 

Hva er samtalebasert reklame og hvorfor er det en god idé?

En kjapp introduksjon til hvordan alt dette begynte, og hvorfor det nå skyter fart.

Janicke Holst Eckbo
Global CMO – Cavai


Men hvordan gjør man det best?

En samtaledesigner tar oss gjennom hva man bør ha i bakhodet når man forsøker å legge en helt ny dimensjon inn i annonser.

Mellina Villanueva
Conversation Designer – Cavai


Hvorfor valgte Nordea å satse på samtalebasert reklame?

Folk har generelt mye spørsmål om bolig. Nordea hadde allerede en chatbot på sin hjemmeside, men de var nysgjerrig på hvordan det ville funke med en chatbot i vanlig annonseringssammenheng.

Pernille Pryser
Nordea


Hvordan gikk det for TV2 Sumo da de la en samtaleboble på forsiden?

Noe av det viktigste for TV2 Sumo er at folk hører om alle de nye seriene de legger ut. Men, alle serier passer så klart ikke for alle. Hva om vi forsøker å anbefale noe for hver enkelt person?

Ingvild Dahlen
Digital Marketing Manager – TV 2 Sumo


24 dager med engasjement

Julekalender har lenge vært en go-to-løsning innen markedsføring. Men sjeldent er julekalendrene faktisk interaktive, med en ekte følelse av å åpne en luke. Få har forsøkt seg på noe slikt i en massemediakontekst.

Thea Sletengen Høgh
Campaign Manager – BMW Group Norway